2015年7月28日 星期二

100分的Bar&Restaurant!! 一定會再去~ The Trafalgar Brewing Company

自家釀的啤酒、超級RELAX的場地、寬闊的空間感、完全不貴的美食!!
我找不到不再來的理由!!
我喜歡上了這間Bar&Restaurant - The Trafalgar Brewing Company!!

自從轉工離開灣仔區後
好久沒來三里屯這邊食飯了! ((現在好像不再叫三里屯了, 改叫灣景中心))
幾年前這裡就開始變天
很多食肆都轉了喔!!

在OP不算有好多食評的Trafalgar
等我來會一會佢先~
其實我是被它的Outdoor吸引, 見menu都唔係貴

所以即管一試啦~~
入到裡面, 原來係咁正架!!
勁高樓底, 檯與檯之間有非常大的空間
坐椅是英式大班皮椅, 超級舒服!!!


喂喂喂, 這面酒水牆身勁吸睛!! 身為過氣酒鬼的本人看到閃閃眼!!
可惜, 太可惜, 已經戒酒的小女無緣享用lu
((謎之聲: 要等到小baby戒奶就可以再放肆喇!))


雖然身為一間英式風格的酒館
但menu都是非常多選擇的喔~~

drink list都有5大版字!! 暈了~~ 
每樣都試的話, 要一整個月吧XDD

唉, 只得我們兩小口, 太多選擇我都不懂點菜了
有選擇困難的我只好求救於職員!!XD
EDWARD非常專業又nice~~ 
推介了兩款很對胃的晚餐!!
加分加分~
還跟我們傾了一會~
可能我以前在這邊上班, 都做了4年喔!!
每天都經過三里屯的!!
所以變天都有點小感觸......

他還跟我們說這玻璃房是用來自家釀酒的!!!
一共有4款咁多添~~
估唔到灣仔原來有咁特別的餐廳!!!!!!!
呵呵, 簡生試了這4款自家製的啤酒~
由左到右:
(1) Golden Mushroom Lager
(2) Victory Ale
(3) Hops & Glory
(4) Kiss Me Hardy Stout
濃度也是左邊最淺, 右邊最深!
以我每杯淺嚐一口的話.....
(1)最岩女士飲~
(2)HH時段同朋友傾計飲
(3)男士飲, 個人不太喜歡~
(4)本人最喜歡!! 有咖啡味的香濃黑啤!!
大家真係要試呀!!!!


好了, 傾完計, SET DINNER的SALAD也來了
雖然是SET的, 但份量很足料!! 正!!


哈哈, 沒錯, 我們又點了牛扒!
這次是澳洲的, 都OK wor!! 
牛味淡了一點, 但肉質很嫩, 烤過的表面很入味!!
6成熟very good!!


另外, 點了一份signature的burger
來到有點嚇親, 咁大份既!!??
連埋fries, 女仔食會飽到上心口!! XDDD


好厚切的漢堡, 仲有其他材料, 真係勁~~


本身點菜時想再點其他小食, 但經理話唔好住, 
因為每一樣菜既份量都唔小架!! 叫我地睇定d先!! XD
好在真係無點, 如何唔係又點可以放甜品呢~~
呢個brownie配雲呢拿雪糕真係delight了成個晚餐!!
好味道呀!!!

到埋單, 都係二百頭/ppl, 有高質服務、舒適有格調的環境、美味的西餐、目不暇給的drink list, 真係抵呀!!

真心推介!!
下次gathering, 一定要帶埋成班朋友過黎再飲飲食食過先得!!


* * * * * *


The Trafalgar Brewing Company
灣仔港灣道28號Brim 28灣景中心1樓10號舖
t: 3102 9438


* * * * * *




      

歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk 

沒有留言:

張貼留言