2015年4月7日 星期二

★護眼新妙法~ Bilberry 澳特寧護眼亮目藍莓精華★

小女身為四眼一族已經差不多廿年!!!
((多恐怖的年資喔=.=))
中學對著電腦打機,
大學半夜對著電腦趕paper, 烏燈下k書
到在職時一天10個小時都對著電腦工作
就知道小女對眼睛真的"太好"了!!
如此長時間使用電腦, 仲要載埋隱形眼鏡.....
好易令到眼睛容易出現不適、血絲、乾澀、敏感......
平時成日聽人講食藍莓可以保眼~ 今次等我又試下先!!
當然我並不是買盒新鮮的藍莓來啪!! haha!!
我的護眼新妙法~~ Bilberry 澳特寧護眼亮目藍莓精華~!!!


澳特寧護眼亮目藍莓精華100%由澳洲GMP藥廠研製而成, 取材自澳洲天然野生藍莓~
$218有60粒!


每粒含有50毫克山桑子精華, 相當於5000毫克新鮮山桑子, 加上天然野生藍莓的花青素含量豐富, 能有效維持和保護眼睛血管膠原結構, 幫助血液輸送足夠的營養素給眼睛肌肉和神經。


有5大功能: 
(1) 保護眼部健康
(2) 增強眼部視力、明目
(3) 消除眼睛疲勞,紓緩痕癢及眼睛乾澀
(4) 促進眼部血液循環,有助消減眼袋及黑眼圈
(5) 消除體內自由基,抗氧化

包裝仲詳細列明成份、代理商、出廠號、同到期日~


一粒小小的膠囊就包含著50毫克山桑子精華, 遠遠多過我地平時買既一盒盒藍莓呀!!!!


成人每日兩次, 每次一粒
不過我偷懶, 只係晚上才食一粒~
一星期下來, 真係覺得眼睛無咁容易累同乾涸!!!
紅筋同黑眼圈就持平~


而家又要返工又要湊b, 睡眠真的不足夠......
但澳特寧護眼亮目藍莓精華可以幫我減輕眼部不適, 促進同強化眼部的血液循環!!
真的是一個不錯的supplement呢~~



* * * * * *


產品及有關資料由 澳特寧 提供


* * * * * *




沒有留言:

張貼留言