2015年4月7日 星期二

★去去,死皮走!! Detclear水果煥膚去角質啫喱★

夏天又就快到啦
在復活節假期中, 小女已經將衣櫃轉做夏裝了!!!!!
花了小女一個下午...... 累累......
在轉季的同時, 又要努力將手手腳腳好好打理一返~~
有沒誰跟我一樣, 在冬天時整個懶到爆炸
不外露的地方就由它
在夏天時真的沒辦法了, 的起心肝搞一搞......
HAHAHA!!!!!!
第一樣是毛毛, 第二樣一定是死皮、厚厚的角質層!!!!!


>>Detclear水果煥膚去角質啫喱<<
榮獲日本JJ COSME雜誌評選冠軍, 至今已經售出500萬件!!!!! @@
成份是天然植物精華BHA
可以有效溫和地軟化老化角質及清除黑頭粉剌!! 去黃去角質~


一支180ml, 粗用都OK!!! haha!!!


煥膚去角質, 呢d產品我會先用係身體手手腳腳上
以確保唔會太刺激嘛~~ 
oh...... 太久沒見人的雙腿很醜樣XDD


先用在左腳上先~~ 捽幾下已經見到白色的碎碎~
再打圈轉兩下有D灰灰添=.=
是說, 我個膝頭哥真的很久沒去角質了........


上邊是捽完的左腳
下邊是未捽的右腳
白了, 同滑了喔~~

我決定整條腿都要去去,死皮走!!!!!!!!!!

Detclear水果煥膚去角質啫喱仲有獨有之「風呂使用」技術!!!
就是可以濕手使用, 沐浴同時去角質~
一邊沖涼一邊捽捽
再用花灑沖走粒粒~ 方便快捷~


面部都可以用架~
我會當做深層清潔咁, 重點係鼻同下巴位~


無色素、無香料、不含礦物油, 乾燥性敏感肌膚人士亦適用!!!
夏天正式來臨前, 記得做好準備啦~~~



* * * * * *


銷售點:萬寧 (即將上巿)

* * * * * * 


產品及有關資料由DB Beauty提供


* * * * * * 



沒有留言:

張貼留言