2012年8月31日 星期五

心情小記

有時會嬲屋企人唔care我
好似我做既所有野都唔岩佢地心水
又唔體諒我倆情況要好多好多禮金
搞場婚宴要就佢地兩個辦到成40圍
成百五人我都唔識既都請
好似佢地公司annual dinner咁
又唔知物價高
咩野都要, 仲要貴野, 錢就我自己比......

但早兩晚係屋企食飯
爸爸放假所以佢煮, 又蝦又蟹
食到咁上下, 淨返一兩隻
佢主動夾比我
我話唔使啦, 好飽啦, 比細佬啦
佢講左一番說話令我有d感動:
「夾比你, 你就食啦,
我地以前屋企唔會比男仔食咁好架,
阿爸媽教落, 男仔食好野, 要學識自己搵錢
搵到錢就食, 女唔同架,
係屋企食就要食好d, 嫁左人就一世架嘛......」

果下好feel到佢唔捨得我喔!!!!!!!!!!!!!
所以, 無論點我都會盡量滿足父母既要求~~
只要能力所及, 我都想做好d......
(不過話時話, 佢真係覺得簡生養我唔起......=.=" 
我都唔係好難養姐.......)

同埋, 我想講, 我會返黎食飯架嘛........
而且, 我有工返, 有錢賺到, 自己會識食好野的, 哈哈哈!!


* * * * * *


同友人L先生去食飯飲野吹水
談及我快將成為人妻
佢話之後唔可以再搵我happy hour
話晒我係一個人妻wor
仲要搬左去港島
講到好似唔見得咁

跟住我心諗
唔通嫁左人就無晒夜生活無晒happy hour?
其實我真係有d擔心
尤其會搬入去同奶奶一齊住
雖然有時五六日都會同住
但all days的話真係會擔心
唔可以興起約人飲杯野
唔可以興起行街行到夜一夜
唔可以爛醉回家
唔可以叫成班人返黎開party

原來我真係好驚會適應唔到....=.="

L先生問我, 有無懷念single既時候?
我絕對有!!!!!!!
所以我同佢講, 你而家好好enjoy一下單身既生活
真係好free架!!!

一個人有一個人既好
咁當然地兩個人亦有兩個人既好
尤其搵到真心真意既另一半!!!






沒有留言:

張貼留言