2019年4月23日 星期二

★親子王國 x DPARK: ZENSES充氣彈彈慈善競技賽★



去完3日2夜的親子遊後,我地又去左玩啦~放假當然要玩盡佢啦!!
今次我地去左荃灣 D . PARK 愉景新城,平時好日都唔黎多次荃灣,有左小朋友後,呢度實在太岩family,搞到我地每個月都會黎~~
首先第一站去左 #親子王國 x #DPARK 的《 #ZENSES充氣彈彈慈善競技賽
現場有3個大型 #彈床,小朋友可以盡情放電!





彈床有滑梯、障礙賽、迷宮同攀石牆,刺激好玩之餘,仲考驗小朋友膽量及耐力!
玩完仲有得做善事,呢個活動收益扣除成本後,會撥捐親子王國環保教育基金,為環保出一分力架!


第二站,當然去搵埋D·PARK的 #恐龍 影相打卡啦!丁丁好叻呀,一D都唔驚,仲同恐龍有好多互動添~~


第三站,去埋旁邊的 #SHOOPEN 行街買鞋,大減價,最平$19 有交易~






丁丁又有新涼鞋著!


第四站,麥當當食雪糕,玩到出晒汗,又熱又累,路過麥當當甜品站,見到無乜人排隊二話不說買左三杯一家四口齊齊食~ 新出既海鹽雪糕,咸咸地好特別,但丁丁仍然最愛士多啤梨味道,反而細細佬食海鹽食到舔舔脷
媽:丁丁,今日開唔開心呀?
丁:好開心,頭先跳彈床超好玩,跑到我出晒汗添呀!
媽:仲有無呀?
丁:有有有,媽咪爸爸帶我食雪糕,多謝
小朋友開心好簡單,有家人陪伴,有得跑跑跳跳,食杯雪糕,已經超級開心~
就算累,都要帶小朋友去周圍玩!
PS: 《ZENSES充氣彈彈慈善競技賽》活動日期由4月19日到4月22日





歡迎聯絡合作:
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk

沒有留言:

張貼留言