2019年4月11日 星期四

★我終於搵返條腰啦!! 超推薦「FLF塑身束衣」★


早兩日我妹妹岩岩生完 BB, 同佢傾湊BB野外, 另一個重點就係修身!!! 我明!! 我真係明, 話晒我地都係貪靚之人, 我記得我岩岩生完時都同佢面對同一個問題 - BB出左世.. 我個肚皮鬆晒!! 條腰唔見左!!! 好醜樣呀!!!! (真係唔開心到喊...) 當然最後我有方法搵返條腰啦~~ 剛生完BB, 最重要係休息, 及餵母乳比BB, 我同大家講, 餵母乳係可以幫助子宮收縮, 回復身型架~~


到3個月後, 就可以著塑身衣添~~~ 因為餵母乳係唔可以做機架, 一件好既塑身衣真心幫到好多!!! 呢件「#FLF塑身束衣」, 係韓國好hit架, 質料同紗綫都由日本入口! 韓國品牌既好處係細節做到好足, 而版形又好 fit 亞洲人! 你睇d牛仔褲有幾正就知啦! FLF塑身束衣 有超精密剪裁 , 著上身就即刻成個人曲線出返黎,可以修肚腩、胃腩、大脾、Hip 位, 同埋物料非常舒服, 有彈性, 又柔軟, 唔會洗兩下就變形, 更加唔會焗身添!! .

提升胸部線條 緊緻肚腩
收緊腰形 收腹平胃
提升臀部線條 臀部和大腿塑形

我呢件係兩件裝, 已經包晒: 橋、寒背帶、腰封、束腹褲等功能, 可以分開著又得, 一套著又得, 非常flexible~~


FLF 塑身束衣更有 Oeko-Tex Standard 100 認證~ 確保產品並無甲醛、農藥、可萃取的重金屬、有機氯載體, 以及例如含四氯酚和五氯酚等防腐劑, 保障人體健康無害之紡織品。不會引起皮膚敏感, 穿著更安心!!

穿著 Tips:
- 想塑身衣更持久有效,必須每天清洗替換
- 清潔的時候建議手洗
- 不要用衣物柔順劑
- 若用洗衣機,請把塑身衣先放入洗衣袋

*順產建議生產後一星期後穿著
*剖腹產建議傷口不痛才開始穿著

FLF 塑身束衣 (FLF Corset Magique)
一set原價$2,200
而家我幫大家爭取咗優惠,
只要購買嘅時候用優惠code, 就可以用推廣價$1,650購買
想要優惠code既朋友, 可以PM我問下架!

有三個尺碼, 可以因應體重及身形選擇: <50kg - S
50kg-65kg - M
65kg> - L

www.mamihome.co
MamiHome
IG: Mamihome.co
歡迎網上或Whatsapp ‪6769 0076‬ 查詢及訂購



#緊緻肚腩
#收緊腰形
#締造完美身體曲線
#創建流線形
#收腹平胃
#提升臀部線條
#mrskanblog #workingmommy
#blogger #hkblogger #goodpick #corset #girdle #bodyshape




歡迎聯絡合作:
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk

沒有留言:

張貼留言