2019年4月16日 星期二

★針對斷髮問題 試用Hair Recipe研發「蘋果 x 生薑」防斷髮洗護產品★

頭髮可謂女生的生命!
大家都知小女日日都用直髮夾架啦~
呢個就係髦毛孩兒的小悲哀......
每天都要花時間去將毛燥雜亂的受損髮絲變得順滑,
自己又貪靚wor, 每隔一排又去染髮,
不自覺地加重了頭髮的負擔~
頭髮每天都被我傷害, 結果變得好脆弱, 常常一梳就斷……
我也不想的喔~~
所以我特別去搵下有咩好既解救方法~~


 呢款來自日本的超人氣 Hair Recipe「蘋果x生薑」新配方防斷髮洗護產品!!
由世界頂級大師調香: 以清新蘋果香中和生薑氣味, 氣味溫和甜美而不濃烈!
真係非常吸引我~~~
因為我知生薑對頭髮好好架~
生薑有豐富的姜辣素(天然抗氧化物),
可抵抗使頭髮易斷、破壞毛囊的自由基,
而家仲可以crossover埋蘋果添!!!
點解又會選用蘋果呢?
原來蘋果含原花青素 (天然抗氧化物)、Vitamin A&C 及生物素,
可以幫助頭髮健康強韌生長, 防止頭髮變簿!!
蘋果x生薑 = 防斷髮 + 營養修護!!






Hair Recipe的「蘋果 x 生薑」防斷髮洗護產品
果然非常清新~~ 洗頭護髮都帶有放鬆的感覺!



用後髮質變得強韌~~ 而且順滑易梳~~
Hair Recipe的「美髮の料理」概念, 把天然營養食材注入洗護產品,
減少化學添加品, 頭髮變得更有營養同活力啦~~~
健康系女生至愛~
唔怪得在日本咁熱賣, 是樂天 No.1產品呢!




#萬寧獨賣
#Hairrecipe #日本美髮料理 #蘋果薑配方






歡迎聯絡合作:
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk

沒有留言:

張貼留言