2019年4月12日 星期五

★媽媽們想有返bling bling眼, 試用蜂毒全效眼部修護精華!★



同朋友傾開計, 講到護膚品就停唔到口
(喂, 其實講咩TOPIC都係停唔到口架啦!)

跟住就有個迷思出現了!!
點解眼霜會特別貴? 貴得黎仲要特別少量?
搞到我地呢種慳家媽媽想好好保養眼周皮膚都唔捨得買!!
但~~ 行開萬寧, 又比我精明媽媽上身, 見到有款眼霜價格OK就試下啦~~



蜂毒全效眼部修護精華
一盒有3支~
成分及功效 :
蜂毒刺激膠原彈白再生,改善眼肌幹紋湧現及消除眼袋
改善眼肌血液迴圈,重展天然防禦屏障,減退黑眼圈及眼腫
針筒型真空導入器設計,保持精華最佳質素和功效

你知啦, 眼睛係最易出皺紋既地方,
尤其我地做左媽媽, 長期訓唔夠, 又無時間去做眼部護理,
黑眼圈、皺紋就會越來越明顯, 越來越顯老呀!!!


用左蜂毒全效眼部修護精華一排,我都好滿意喔
最中意佢地既針筒設計同份量標籤, 跟住用就得, 早晚各半格~

質地係透明Gel狀, 好易推好易吸收~
每次洗完面後, 抹乾面部就可以取出精華, 打開封咀,
按出適量的份量均勻塗于眼周!
最重要係配合按摩動作!!!
在眼周附近打圈~ 增加血液循環呀!!
撫平眼紋效果出眾!! 眼部皮膚都柔嫩左~!!!! 

丁丁成日見我拎住支【蜂毒全效眼部修護精華】, 係咁問我做咩要打針~~
媽媽們想有返bling bling眼, 又唔使真係去打針,
用呢支眼部修護精華一樣work架!!

香港萬寧獨家發售
價錢好抵架, 即刻去掃先~



PS: 我覺得小朋友們真係好中意糟質阿媽




歡迎聯絡合作:
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk

沒有留言:

張貼留言