2023年5月30日 星期二

★護膚品分享~ 香港本地護膚品牌 Cubed★

神隱左一排, 因為我皮膚敏感呀!!
終於呢排先好返, 可以見得返人T_T
我估我應該食錯supplement,
搞到臉上出左好多油脂粒粒...
嚇到我呢, 又咁岩CUBED問我有無興趣試下佢地既lotion,
佢地係 #香港本地護膚品牌 ,
專門改善敏感、暗瘡、濕疹肌膚問題!
我有睇 #岑珈其 既post,
真係好似好work咁!!

我都試左兩星期,
用左Cubed Relief Plus™ 高濃度暗瘡組合


包括有一支daily lotion, 同一支spot treatment


Daily lotion 好輕身好舒服好保濕,
都幾岩而家天氣,
起碼唔會係又熱又濕既環境下加重皮膚負擔!



而spot treatment就可以係lotion後,
直接搽上暗瘡、油脂粒位置, 石頭瘡都work的,
真係可以做到消炎、改善油脂堵塞、修復暗瘡,
仲可以減退疤痕添!!



而家我都有返靚靚肌膚,
安心曬~~~


見佢地產品咁好, 我又再入手
買左小朋友都可以用既kids butter,
可以紓緩乾燥、痕癢,
成分天然, 不含類固醇,
好岩濕疹肌架!!


遇到好既產品一定要大大力介紹!
希望幫到大家~~~

沒有留言:

張貼留言