2022年1月26日 星期三

★步步「糕」升 - 必食利苑「招牌棗皇糕」!!★


下星期二就係大年初一喇!!!!
但我好似都未準備晒過年d野,
年花都未買呀!
 
 
好在, 有野樣我就一早做左~
就係訂定 #利苑年糕
年年都一早比人訂到無晒貨架~
所以早買早享受吧~~


我好喜歡利苑既 #棗皇糕
有超級香濃既棗味, 好正架~~
整過糕既人一定知道,
蒸糕既過程係好辛苦好漫長,
尤其一層一層果啲
我好記得以前我整到半夜都未蒸完
真係呢
所以時間關係, 我都係買啦



今次仲試左氣炸,一滴油都唔使落
外面脆脆地 入便就好軟腍
180度 6分鐘就得



#招牌棗皇糕
精選新疆極品紅棗皇,棗味醇厚,滋潤養顏,配以濃郁椰子汁,煙韌留香,首推必試之選。
 
#椰汁年糕
選用增城蔗糖以取代傳統蔗糖而製,椰汁香濃芬馥,炮製出煙韌軟滑,甜度適中,順喉不膩。

#清香馬蹄糕
精選馬蹄配以優質黃片糖,以傳統工藝製作,色澤金黃剔透,爽滑富有彈性,特別清新可口。

過時過節, 一定要有底糕係屋企!
仲要買定幾底送比家人呢~~
網店已經停售, 得返少量超市有售, 真係要買就快
祝大家身體健康, 步步「糕」升~

沒有留言:

張貼留言