2019年12月16日 星期一

★ibility 聖誕手製玻璃壓花工作坊★


聖誕節想送禮物比人, 
又唔知送咩好, 諗到頭都大~
不妨送一件DIY禮物, 又或者一齊去參加工作坊丫~~

好多時我地唔係想要一件禮物,
只係想要一個美好的時光~

岩岩我就參加左ibility觀塘工作室舉辦的《聖誕手製玻璃壓花工作坊》!
用乾花、珠片等, 去做出一個飄雪玻璃場景~~
放係屋企即時充滿冬日感覺!!

ibility 係一個 local lifestyle brand,
有好多精品首飾、服裝等售賣, 
我最鍾意佢地會不定期舉辦好多工作坊,
小班教學, 可以比大家用一至兩小時的專注就做到好美麗既東西!!
以前我都整過勾花手鏈添~



今次的《聖誕手製玻璃壓花工作坊》一樣也是小班教學,
同埋一班女生一齊上堂, 即時覺得自己年輕左~ XD



由構圖到製成, 說快又不快, 說慢又不慢,
總之, 在過程中, 可以專注地享受~ 
媽媽的奢侈時光~~ (你懂的)


好了, 用上銅片、乾花、葉子、珠片、閃粉的玻璃小擺設,
真的好美呀!!!
最重要是我自己整~ 獨一無二!!



在陽光下看更美呢~~~



如果大家有興趣想參加工作坊, 可以留意下ibility:







#Noel #XmasNoel #NoelWorkshop



* * * * * *


Follow:FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)






歡迎聯絡合作:Email: ja20121111@gmail.com

沒有留言:

張貼留言