2019年10月21日 星期一

★法國 Fred & Chloé 全脂牛奶 - 真心性價比好高~~★



平時自己去超級市場入貨, 多數都係選自己喜歡的, 或者價錢平既~
好少可真係會認真了解成份再選擇, 但有左小朋友後, 買比佢地既野我當然會小心選擇! 尤其是食落肚既野添~~

我家既牛奶產品去得好快, 一星期要買兩大支, 因為丁丁同細佬日日都會飲! 咁佢地中意飲我都好開心既~ 話晒牛奶中既蛋白質同鈣對小朋友的成長發展好好架~~



來自法國的Fred & Chloé , 真心性價比好高!! 牛奶來自符合Charter for Good Agricultural Practices ( Charte des Bonnes Pratiques d Elevage)的法國牧場, 有質素有保證~我最中意佢在生產過程中不添加任何防腐劑、激素及抗生素!

Fred & Chloé全脂牛奶味道香甜, 口感幼滑! 除左比佢地就咁飲, 我仲會配脆脆片做早餐比佢地食~ 一樣好快同我清晒, 媽媽心感安慰

Fred & Chloé全脂奶以超高溫消毒法(UHT)處理, 未開封前可放室溫保存, 保鮮期長又方便飲用. 要知道, 媽媽去超市採購係講效率既, 一次性買返黎, 真係好快打爆雪櫃, 而 Fred & Chloé 可室溫存放, 不用急著放雪櫃, 雪櫃就可以放其他凍肉蔬菜!! 記住, 室溫牛奶係唔會影響牛奶本身既蛋白質及鈣質含量架!! 一樣咁有營養~~

Fred & Chloé亦有出半脂奶, 熱量比較少, 岩唔想肥既媽媽, 即係我XD! 我就會加落去咖啡, 做返杯牛奶咖啡! 每日醒一醒神!

沒有留言:

張貼留言