2019年8月17日 星期六

★全新韓式場景家庭相! (有團購套餐優惠)★

2019咁快又過左大半!細細佬9月都N班開學啦!丁丁升K2!
時間過得快到想喊!所以我地每年都會影家庭相,老土都要講句,影相留個紀念是必須的!





我地一家四口岩岩去了8月份新開業的JCP plus studio影家庭相~先小人先,我見平先join!哈哈!去到發現都幾多場景,岩晒貪心既我!收到相果刻覺得效果不錯!有點一定要讚,影相當日撞岩兩隻小馬騮的午睡時間,我都諗住未必有靚相,但攝影師哥哥勁有心機同技巧,可以氹到佢地笑到卡卡聲,出來既相先咁開心~~ 真係好值得!我地又有相派比長老們喇






MrsKan Blog x JCP plus studio 開團 (20人成團,叫埋朋友呀!)

全新韓式場景家庭相套餐優惠 只需要$

1400尺影樓場場景7個主題場景
實景書房景韓式景花牆景
2-4位家庭成員
60分鐘拍攝
全新打造千尺韓式場景影樓拍攝
包10張相片高清數碼檔案(soft copy)
提供多款道具作拍攝之用
需自備2-3套拍攝服
(家庭攝影套餐原價$1299)

---------------

詳情睇 Facebook Page " Kan夫人。生活雜記 " (www.facebook.com/MrsKan.blog)

* * * * * *


沒有留言:

張貼留言