2019年6月18日 星期二

淺談。忽然政治

2019.6.9
2019.6.12
2019.6.16

無用多說, 是全香港的大事...
懶人包自己GOOGLE
前文後理我不多說了
只是想分享一下感言......

有說年青一輩都是被煽動的一群,
忽然政治, 忽然熱血, 忽然追求公義和平自由

我很想講, 這不是忽然的。

你以為政治離我們很遠嗎?

其實, 不然。


一個社會, 是環環相扣,
每日都會發生平常不過的大小事:
小朋友返學唱國歌;
人生不斷考試, 去量化一個人的成功與否;
年青人嘻嘻哈哈去北上食好西打卡呃LIKE;
一有平機票就9衝去買;
自由行走水貨;
去醫院睇症要等N年;
返工又遇上壞車事故;
人工唔加又多野做, 但工又唔可以辭;
公一份婆一份都未必買到樓;
樓下茶餐廳又加價;
師奶買豬肉都買唔到;
阿伯去公園晨運都無位, 個個係度睇大媽舞......


呢D野日日發生緊, 好日常丫!
好多人會諗: 我又唔係政治家, 我只係一個打工仔/一個媽媽, 乜都唔識架!


我好想講, 其實社會上日常過日常既野, 
係唔會平白無事彈出來的!!!

一個社會, 每一個境況都是人與人之間的互動,
有關文化、有關種族、有關秩序、有關法律、有關生活的一切一切......
都是當權者與人民的問題, 
而怎樣去行使去令社會平衡, 
這是一個政治問題,
更不止是一個政治問題。


Everybody is a political person, whether you say something or you are silent. A political attitude is not whether you go to parliament; it's how you deal with your life, with your surroundings.
- Paulo Coelho






我們都不是忽然政治。


我們是想生活得好好的。
我們很愛香港。



記得去投票。






一個讀左五年社會學既媽媽上




沒有留言:

張貼留言