2019年2月1日 星期五

★把握關鍵72小時。用Shiseido Ultimune Power Infusing Concentrate來為肌膚增強免疫力!★

繁忙媽媽辭職後, 用了6個月時間同小朋友周圍去玩,
而家又回到職場打拚... 係呀, 呢個就係我呀!
基本上小朋友出世後, 每一天都很忙很忙,
返工忙, 收工忙, 湊B忙, 去玩都好忙XD
成日都有朋友問我, 
「喂, 你生活咁忙, 仲可以KEEP得皮膚咁好?」
我會答, 呢種係叫精彩生活呀~~ 個人正面D, 心情好D, 乜都會好架!
當然, 我更會用岩自己的護膚產品啦~~


就好似 Shiseido 皇牌免疫力再生精華 Ultimune Power Infusing Concentrate!
我已經用到去第三支喇!
佢真係好好用, 除左滋潤補濕外, 
仲可以把握關鍵72小時, 從肌底增強免疫力, 
提升皮膚狀態, 有效抵禦侵害!!


Shiseido 皇牌免疫力再生精華
由2014年已經開始推出, 
囊括左全球共132個美容獎項~~~
2018年配方更全面升級, 
以蘊含靈芝精華及鳶尾根精華的革命性免疫再生技術 ImuGeneration Technology TM , 
培養免疫力細胞增生, 全面加強肌底防禦力, 激活肌膚免疫力!!!

好多時皮膚受壓, 好似環境的轉變或情緒壓力, 
都會損害肌膚底層, 然後過2至3天後才浮現於肌膚表面, 
於是Shiseido科研團體得出一個重要結論!!!!
就是要係肌膚修復黃金72小時內緩和肌底所承受的壓力! 提升肌膚的免疫力! 
就可以減少肌膚煩惱浮現~~~


好似而家我早晚用一次, 
皮膚變得柔滑, 而且水潤!


就算一邊返工一邊照顧小朋友都不覺肌膚變差,
仲KEEP住好有健康光采, 我會持續使用, 一路保持健康肌膚~!!!
做個靚靚在職媽, 我可不要做醜師奶呢~~ 
哈哈~~



Shiseido 皇牌免疫力再生精華
HK$1,050 (75ml)

#ShiseidoHK #Ultimune #TheFutureProof #把握免疫力提升關鍵72小時




* * * * * *


是次產品由theZtyle.com/品牌提供







* * * * * *


Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)


Kan夫人。生活雜記






歡迎聯絡合作:
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk

沒有留言:

張貼留言