2018年8月13日 星期一

2018.08.13 丁丁細細佬之日常



睇完一集宇宙戰隊之後,兩個大既要求再睇卡通片⋯⋯
 
:我地要睇mickey mouse!!! 要再睇mickey mouse!!!!
:唔得呀,話左睇一集咋!你地自己揀宇宙戰隊架!
:我要睇呀(大叫)
:唔係我要睇,係細佬要睇呀!
:⋯⋯⋯⋯
:細佬,你想睇mickey mouse咩?
:⋯⋯⋯⋯
:佢無話要睇呀!
:BB唔識講野架!
:咁你地話佢想睇 一係你地教BB講mickey mouse,BB學識講就比你地睇!
:mickey mouse、mickey mouse、mickey mouse⋯⋯⋯⋯快啲講啦!
:eerr ligo ligo er er........
佢唔識講呀!!!
:開比我睇啦!我好大聲架!呀!(尖叫)
:我錫你一啖!你開比我睇!
:無得傾,呢度我屋企,我話事!
其實佢地真係好搞笑,但又唔可以笑出黎



沒有留言:

張貼留言