2018年2月7日 星期三

寶寶嘅腦部發展, 我旨意你啦~DHA!!



細細佬七個月喇!
即係我步入餵哺母乳第七個月了!!
大囡丁丁都係食母乳到兩歲,
兩次嘅人奶路~ 我自己都覺得幾順暢嘅!
好多人都問我餵人奶有咩心得~
其實我相信最簡單最直接的方法:
就係飲食均衡!!
食多啲有營養嘅嘢,
好似白飯、菜、魚, 同時都要飲多啲湯水啦!
返工時都要飲好多水!
小朋友就可以吸收更多營養~~


除此之外,各準靚媽們同母乳媽媽們, DHA都好重要的!
大家都知DHA對BB好~
但又唔知唔有咩咁好呢?
拿, 我話你知~
DHA, 係腦部、視網膜及免疫細胞構成嘅重要成份!
世界衛生組織建議準媽媽同母乳媽媽須攝取至少200毫克嘅DHA!!
即係相等於每星期進食至少兩至三次嘅魚~~


我自己就最想分享比母乳媽媽知!!
如果媽媽係懷孕同授乳期間透過日常飲食及服用營養補充品, 
可以提高母體及母乳內嘅DHA水平,
尤其是初乳! 初乳中嘅DHA含量係最豐富~~
當然母乳中嘅DHA含量係取決於媽媽嘅飲食習慣,
例如日本嘅媽媽食魚較多, 母乳中嘅DHA含量就高達22%, 係全球第一~~
其次為澳大利亞, 都有成10%!!


想有最豐富嘅DHA比BB,
就要多多補充喇~~~
DHA可以係魚類、乾果類、藻類中吸收~~
但香港媽媽好多都係在職媽媽, 三餐中都未必做到餐餐有魚有乾果,
所以!!! 我就會食有DHA成份嘅營養補充品!!


我自己係選擇DHA營養補充品時會比較著重DHA嘅含量!
同埋我會選擇有信心保證嘅牌子~~
我自己就食美贊臣嘅Enfinitas媽媽藻油DHA ~~






佢一粒就已經含有200mg DHA,
岩岩好一日一粒就達到世衛嘅建議~~
美贊臣又係大牌子,原產地為加拿大,
同時已獲得美國食品及藥物管理局 (FDA) GRAS 確認, 安全可靠!!

之前食過傳統嘅DHA魚油丸, 真心食到怕怕!
因為傳統款, 好大粒, 對於唔擅食藥丸嘅我黎講真係一件苦事...
仲要有時唔小心咬破, 湧出來嘅魚腥味... OMG!!!
好在, 而家DHA都可以在藻類中提取,
仲唔怕魚類中嘅重金屬殘留下來!





依隻DHA細細粒,
好易入口, 無魚腥味!
仲有陣陣檸檬香, 好似食糖咁~ XD (一日食一粒好啦!)




再提提大家~
醫學科研証明, 係媽媽在懷孕同授乳期間透過日常飲食及服用營養補充品,
可以提高母體同母乳中嘅DHA水平,
有助寶寶出生後嘅腦部發育喔!!!
如果你計劃懷孕, 都可以提早進食,
而懷孕中、餵母乳嘅你更加要進食喔!!!




想同我一樣為寶寶做到最好,
美贊臣同我誠意為大家送出10樽「美贊臣Enfinitas媽媽藻油DHA」!




想知點先可以得到, 留意我FACEBOOK啦!!

GIVEAWAY POST: https://goo.gl/sv1FXW

[[ 新年giveaway!! 送出10樽「美贊臣Enfinitas媽媽藻油DHA」!! ]] 各準靚媽們同母乳媽媽們最愛錫寶寶, 一定會將最好的送給寶寶~~ 咁你地一定要提早補充 DHA喔! DHA, 是腦部、視網膜及免疫細胞構成的重要...

Posted by Kan夫人。生活雜記 on Wednesday, February 7, 2018

FB: www.facebook.com/MrsKan.blog








#美贊臣Enfinitas媽媽藻油DHA
#專家建議每日200mgDHA
#孕婦愛檸檬味是常識吧
#No1信心品牌
#細細粒
#寶寶發展好媽媽最安心




* * * * * *


沒有留言:

張貼留言