2017年1月17日 星期二

[銅鑼灣.食記] 芝士烤雞~ 芝士年糕~ 我來了!! @GOOBNE

次次都想去GOOBNE試一試, 但次次都好多人排隊呀!!!
而家!!!! 銅鑼灣開了新店, 唔算多人知~
所以唔使排隊唔使等位就可以食到喇!!!!!!!!!!
好野~~~~~

位於登龍街18號V Point 25樓
V Point 是新開的食肆大廈, 我見陸陸續續都有新餐廳進駐了~~~



餐廳美簡約歐風, 好舒服!!
現場燈光會再暗一點, 我的相片有調光了~


銅鑼灣的GOOBNE有一最特別之處!!!!!!
就是有非常非常大的落地玻璃窗!!!!
可以看到非常美麗的香港夜景喔~~~
如果下午來, 日光照入也是非常美喔~~~
可以懶洋洋地享受下午茶也是一件樂事!


好了, 欣賞完, 就到點菜時間!!!


原來GOOBNE的雞塊不是用油炸的!
而是用烤的方式來令雞塊變得香脆細嫩~~~
比較健康喔!!!!



美食MENU!!
我真係好中意女餐廳將食物以圖像化形式present 出黎!!
因為岩懶人既我, 睇圖真係吸引好多~
又知大約係咩樣!!! XDXD

GOOBNE既烤雞款式都有好多選擇~~
甜既有, 辣既有, 芝士既有, 連咖哩都有,
連埋其他SIDE DISHES, 真係要搵一大班朋友再黎食過先得!!!


先來飲品, 我們點了柚子沙冰 同 MOJITO
柚子沙冰非常清涼解渴, 甜度OK, 食到最尾仲有沙冰唔會好快融晒變糖水, 不錯不錯!!
MOJITO, 薄荷味好強, 可以一解烤雞或芝士年糕的熱氣肥膩感!


芝士炒年糕
1/3年糕 + 1/3芝士 + 1/3拉麵
非常邪惡的食物XDXD



用鐵板上, 熱度都Keep到好耐, 芝士拉絲效果高, 好治癒!!!!!!!
你地唔明女仔見到芝士拉絲的興趣樂趣架啦!!!!!!!!
味道少辣至中辣, 好開胃!! 
好中意拉麵拌好多芝士來吃~~~ ((喂, 咁年糕呢??? XD))


芝士烤雞!
好大一碟呀!!!!!
我數過, 一共有16件!!!!
除了烤雞, 還有一小碟醃蘿蔔~
烤雞雖然不是油炸, 但仍超級脆口, 
而且又沒太多油份, 每一口肉都很滑很多肉汁, 不會乾巴巴, 個人覺得更好呢~!


芝士烤雞用了車打、忌廉、藍紋芝士~ 
因為是芝士粉的關係, 口感仲非常香脆, 芝士味道濃郁!!


餐廳有手套供應, 方便大家用手好好品嚐!!!
我就會將芝士粉抹均勻再吃~~
要每一口都沾上很多的芝味!!
好幸福喔~~~~~


PS: 餐廳有 真.OPPA 侍應, 好高大靚仔架!! XDXD



* * * * * * 


Goobne Chicken
地址: 銅鑼灣 登龍街18號V Point 25樓
電話: 2157 0000


* * * * * * 




Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)
Youtube: Mrs Kan (http://goo.gl/9EqI55)

Kan夫人。生活雜記



歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com












沒有留言:

張貼留言