2016年7月16日 星期六

一起享樂 一起果醬

如果平時收工晚飯在尖沙咀~
我多數都去厚福街同山林道, 因為都真係好多好野食既!
今晚, 去了山林道再轉入的松山道...
你就會見到一間非常美美的小餐廳 - Let's Jam



綠色的外觀好小清新, 入便是WOODEN的美式鄉村風格!
超舒服同RELAX呀~~~



有set dinner、brunch、dessert......
同非常吸引的drink list! 因為佢有一系列是用手工果醬來特調的!! 非常特別喔!! 我就點了一杯來嚐嚐!~



玫瑰蘋果梳打~
會在你面前用梳打器倒出來呢~
味道好正, 真係好似食緊蘋果同聞到玫瑰香, 唔會死甜, 用上手工果醬來代替調味糖漿, 健康很多呀!!



另一杯是桂花雪梨茶, 好清新, 岩夏天飲, 可以降溫添~~ (老公仲叫我研究下返屋企再整比佢=.=")
我地點了一個set, 另再散叫了一個pasta.
set餐有跟沙律同餐湯.



野菌忌廉湯, 忌廉味偏重, 菌味不太出.



個人最最最滿意的 - 士多啤梨燒豬肋骨!!
用上士多啤梨果醬來煮, 多了幾分清香果味~~
非常開胃添~~



而且豬肋骨肉很軟腍, 輕輕力一切就已經可以.
超好食!!!!!! 比起平時的bbq醬更好食!!
我喜歡這個呀~~



卡邦尼意粉, 仲有溫泉蛋添呀~~
將溫泉蛋打晒拌勻, 意粉充滿軟滑蛋香!
而且配料也算多!



最後, 加錢轉跟餐甜品為香蕉朱古力蛋糕!
值得轉!! 真係好好食~~
超香濃香蕉朱古力味, 材料新鮮有誠意!



兩人消費400, 不算貴! 食物環境服務都好!
推介~~~



離開前, 買一罐手工果醬回家吧~~
有好多味道都好想試呀!!!!!!!


* * * * * *


一起果醬
地址: 尖沙咀 松山道15-17號地下D舖
電話: 3956 5646


* * * * * *


Follow: 



  
    

歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk 



沒有留言:

張貼留言