2016年4月7日 星期四

泰菜, 回味率100% ~ CAMBO

哈哈, 又來CAMBO食泰國菜~! 
難得老公來接我收工, 
不想再跑來跑去, 所以在尖沙咀晚餐吧! 
位於the one 的CAMBO好方便, 岩晒我係樓下超市買完野就上去食飯~~


七點左右, 未滿座, 仲可以有4人窗邊檯坐, hehe~ 舒服好多~~


餐廳多是4人檯, 很適合人少聚會呢~




餐牌同上次來的一樣 ((沒加價, 好感恩!! 尖沙咀的加幅真的令人吃不消>_<))
有前菜小食、炸物、串燒、海鮮、小菜等等, 泰越菜的款式果真多到令人有選擇困難!!!


泰式烤豬頸肉!!
肉質偏軟, 好香的燒烤味! 上菜時未算太燙口.
沾上醬汁非常惹味!!!


冬陰功大蝦湯粉~
因為老公超級超級超級掛念泰菜~ 所以點了他最愛的冬陰功!
湯味道非常正宗, 有辣有酸, 很開胃~!
仲有大大隻蝦, 啖啖肉無雪味架! 仲有蝦膏添~ 這道湯粉抵食必點!!!!
((差不多連湯都喝光XD))


泰式明爐大蜆鍋
見別人點了, 好像很吸引, 我們也要了一鍋!
大蜆放得很有心思喔!!


隻蜆有我手心咁大架!!!
用上香茅、薑、辣椒、芫荽及青檸, 味道不算太辣, 但會令人口水直流喔!!
鍋底仲有粉絲同蔬菜, 入晒味, 好正呢~~


泰式通菜~
炒得剛剛好, 不會老~~ 
份量就有點少, 味道偏辣, 老公讚好食!


泰式炒飯
可選豬、牛、雞 來炒的, 我們選了雞肉~~
對於平時食小辣的我來說, 這味就有點太辣了!
所以都送給老公去解決, 佢當然樂意配合!

是晚我倆都吃得開心, 
雖然我不久前才去泰國出差回來~ 
但老公就很多年沒去了, 
所以特別想食泰菜! 位置方便, 環境舒服, 價錢合理, 味道正宗, 真的大滿足!!



* * * * * *


Cambo ขุนทอง
尖沙咀彌敦道100號The ONE 4樓L403舖
T: 2718 6022


* * * * * *


Kan夫人。生活雜記




歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk 









沒有留言:

張貼留言