2015年8月23日 星期日

★自製100%純果汁及生果雪條~ 惠而浦"美の慢磨機"★


搬家後發現, 要買的傢俬電器真係超多!!!!!!
尤其照顧小孩子用到的, 其實不比大人少喔!!!!!!!
什麼空氣清新機、奶煲、暖奶器、煮食鑪、壓力鍋、攪拌器......
對於電器白痴的我來說,
好的電器一定要易用!! 才會經常使用嘛XDD


今次就來介紹下惠而浦最新的"美の慢磨機" 及 "速製雪條機"~~
丁丁見到有兩大盒新野, 好鬼八卦!!
又知關你事既~~~XDD


是說, 創立於1911年的惠而浦, 我細細個就識啦~
因為娘家的洗衣機及微波爐都是用惠而浦架~~~~~HAHA!!



而家健康風大行其道, 想DIY健康食譜也不再是難事
惠而浦美の慢磨機~ 以低速螺旋壓榨技術, 來保存食物營養!!
輕易就做出各種健康美食~ 更可自製美容面膜添!!



打開包裝, 只有以上組件
小女自己一個也輕易組合!!



又靚又YOUNG的香檳金x黑色機身, 好岩我呢D靚太用!! ((偷笑))
看到有兩邊出口嗎??
是獨立的果渣(左邊)及果汁(右邊)出口!



去了超市買了一個大西瓜!!
都不過是$3X, 現在正是吃西瓜的好天氣呢~!!!!



首先起肉, 切成一塊塊就可!



放到機上的入口, 小朋友在大人看顧下也可以一起動手!!
好安全的~~ 機身有保護馬達的裝置~
如果慢磨機運行異常時, 仲會自動折斷電流, 安全耐用~



慢磨機是用了低速螺旋壓榨技術同石磨原理, 以每分鐘55轉的低速壓榨蔬果!
保留又天然又新鮮的味道, 纖維營養仲不易流失,
原汁原味, 仲比平時的榨汁機仲多左果汁~~~~~!!!
部機仲會識自動分開果汁同果渣, 方便用家有唔同用法同煮法~!!!
可作配料、餡料、醬汁!! 多種玩法呀~~
對於我呢d初階師奶真係好幫到手架!



好, 睇返杯果汁先, 係一d渣同泡泡都無架!
100% juicy, 又甜又清涼, 完全無添加, 岩晒我地打完邊鑪飲
切左半個已經可以榨到3~4大杯!!!!!!
自己整既真係又平又健康!! 唔怕有色素、防腐劑、糖精等等!!
就連比丁丁飲少少都唔使再過濾果渣, 好方便呀~~~



跟機仲有部細細的"速製雪條機"~
可以自家製作山寨版iseeisee鮮果雪條~XDD
我地今次試玩西瓜mix藍莓~



預先放冰格24小時, 之後拎出黎用
放好果汁, 在室溫等7-10mins就有得食啦!!!!!



個個都食到"lamlam利"!
拿, 出便賣成$40一條既雪條~
我而家用$40就可以有幾杯果汁飲, 有幾條雪條食~
係咪好過癮先~~!!


好想約朋友上黎瘋狂整山寨版iseeisee, hahahaha!!!!!!
多左部機, 又有藉口多d整食野嘛!!
同埋, 簡單易用, 清洗方便~
小朋友又可以參與埋一份, 開心家庭日!!!!


* * * * * *


是次產品由 惠而浦 提供


* * * * * *


Kan夫人。生活雜記






歡迎聯絡合作:
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk






沒有留言:

張貼留言