2014年12月15日 星期一

[[閃光文]] ♥♥結婚兩週年, Jamie's Italian晚餐♥♥ ((超多圖))

是的, 一直都想去會一會Jamie's Italian
不過真的太多人去了
終於等到一個合適的時機/藉口去試啦~ 就係我倆的結婚兩週年~~
哈哈哈~~ 

早一星期book檯
可能已經過了熱潮, 上網booking無難度
仲可以選時段呢~
早一日會有電話reconfirm呢~


來到CWB的 Jamie's Italian, 因為早了10mins左右, 要在樓下等一會
職員超級貼心為我帶來了椅子, 怕我站得辛苦呢~ 
其實都不過是十多分鐘罷, 小女身體好得很!! ((偷笑~))


上到樓上, 就有職員帶位, 還自我介紹, 說今晚是他serve我們這張檯
服務員是ken, 真的要給他十個讚!!!!!
好細心, 有耐性, 問了我這位大肚婆有沒什麼戒口不能吃
再慢慢推介其他dishes
就連combo有什麼都一一講出來, 怕小女有不吃得的東西!!!
tape water也幫我準備一瓶暖的, 另一瓶冰的給老公!!!
未食已經加分!!!!


店內環境也不錯
不是走超高檔那種
反而是走大伙人聚會傾計relax的那種
所以有點人聲沸騰喔~~


未食主餐已經想食甜品的孕媽媽XDDD 


第一樣來的是小吃: CRISPY SQUID $60


我跟老公都覺得它是西式版的椒鹽鮮魷 XDDD!!!!
香口, 好吃, 肉質尚叫彈牙, 配的sauce也很好吃~


之後來了today special的飲品, 這杯是果汁來的 ($45), 有蘋果、西柚...... 等等
都幾fresh~


老公就點了另一款special ($75), 就像平時的cosmopolitan
好像很一般......


之後再來了另一小吃: FISH PLANK ($79) 



Beetroot-cured salmon, roasted shellfish, smoked mackerel pâté & mini fritto misto with lemon mayo
個人覺得呢個一般般, 不過見佢個setting好特別, 所以先叫!
其實好想食BAKED CHESTNUT MUSHROOMS, 但已經售罄 >0<"


TRUFFLE TAGLIATELLE ($75, small)
呢個係成晚最好食果個!!!!!!!
超級欣賞個意粉呀, 好有蛋味, 唔係平時機打出黎果種
好似我地去意大利食到果種homemade+handmade味~ 味蕾大感動!!!!
比在意大利吃要便宜呢!! ((偷笑))
後悔只係點了小份!!!!!!!!! 


10oz SIRLOIN STEAK, $280

雖然唔係鐵板上, 但一樣咁好食, 點了medium-rare
內裡仲係好粉嫩, 不過老公怕我不能吃太生, 都選了邊邊比較熟的給我
但medium-rare就是要吃粉嫩的紅肉喔!!!!! ((投訴中))
跟餐的粗薯很脆很好食!! haha!!! 份量也蠻多~


heehee, 來張合照~~~


最後一道是甜點 - Tutti Fruitti Lemon Meringue Pie ($65)


朱古力字是小女偷偷跟阿ken要求的
好開心他幫我跟廚房傳達喔
上檯一刻, 我們都很開心呢~~!!



點這個lemon是之前已經吃得太飽了
如果點brownie就太膩了
檸檬的甜甜酸酸剛好可以中和剛才的dishes呢~~
好喜歡!!!

總括來說, 頂著名人餐廳這頭銜, 價位算親民, 服務一流, 食物質數中上, 可以再來開飯~~~!!!


小小提外話,
因為大家都沒什麼想要, 完全0物慾
所以小女很簡單的自製了一瓶小小棉花糖
來慶祝一下兩週年的棉婚之日~~


報告: 當天是11月11日, 33w2d~~
肚子仍然不大, 哈哈哈~!!!


* * * * * * 


Jamie's Italian
銅鑼灣登龍街1號金朝陽中心2期 Midtown 2 樓
t: 3958 2222

* * * * * *


沒有留言:

張貼留言