2014年11月3日 星期一

★Avene緊緻滋養日霜。超強抗衰老配方!!!★

我諗大家對Avene應該不陌生~ 小女認識它是因為其最出名的活泉水喔~!! 今次為大家介紹Avene的緊緻滋補系列(SERENAGE)~~ 隨著時間流逝同環境污染, 我地既皮膚會越來越老化、暗沉、乾燥、無光澤、無彈性、最後去到鬆弛下垂!!! 聽到都驚呀!!! 所以要提早增強防禦能力, 為皮膚打好基礎!!! Avene的SERENAGE Day Cream就可以幫我提升肌膚彈性及緊緻度, 促進膠原纖維合成, 延緩肌膚鬆弛現象!! 仲要不含Paraben類防腐劑!! 絕對是小女步入中女的入秋之選~~ XDD

Avene的緊緻滋補系列(SERENAGE) 主要針對成熟肌膚的衰老問題~ 



成份有透明質酸微粒同植物性脂質合成因子~ 可以幫助成熟肌膚改善鬆弛、下垂等肌膚老化現象, 提供肌膚所需元素, 提升細胞自我保護及更生能力!!


由法國製造的, 不得不說AVENE有自家的研發部門, 專為敏感肌膚作科研!! 
所以產品都是適合敏感肌的朋友喔~
就連小嬰兒系列也有!!! 


Avene緊緻滋養日霜, 是乳霜狀, 沒啥味道的, 很保濕!! 較適合秋冬用~


可以有效滋養肌膚, 為敏感至乾性肌膚的人帶來舒緩、抗刺激、抗發炎的作用!!
如果是油肌就先試一點點吧~
仲有, 搽上面時, 記得搽埋頸部呀, 如果唔係D頸紋就會出賣左你了~~


有高效的儲水及鎖水能力, 滋潤保濕做得非常好~~ 含天然礦物成份, 好似妝前隔離霜咁, 有保護層, 可以抵禦日間空氣污染物對皮膚的影響~~~ 仲見得到的飽滿及光澤~~ GOOD!!



Avene緊緻滋養日霜, 防敏抗衰老, 仲幫我提升肌膚彈性及緊緻度~ 
步入媽媽級都唔使驚走樣啦~~



* * * * * *


是次產品由 iTrial 及 Avene 提供


* * * * * *




Kan夫人。生活雜記

Email: ja20121111@gmail.com




沒有留言:

張貼留言