2014年6月13日 星期五

食記。好岩一家大細既自助餐!! ~咖啡亭 Cafe Express~

真係好耐好耐好耐未試過同成家人去食自助餐喇!!!!
咁岩家人有人生日, 所以就決定大家齊齊擦餐勁, 呵呵~~(*´∀`)~♥
不過最麻煩係要match到大家想食既野
爸爸想去酒店既自助餐, 仲要食生蠔
媽媽想食刺身
公公想要熟食, 熱湯
弟妹就無咩所謂~
最後, 價錢又要岩budget ((因為是小女埋單, 一行9人喔, 哈哈......(≧∀≦)ゞ))

千選萬選, 選了尖沙咀的咖啡亭 Cafe Express!!!
其實都是老公很久之前同同事去過
有口碑介紹的~~ (*ˇωˇ*人)

雖然地方較細, 但應有的都有喔!!!!
服務也很好~ 
取餐不用特別排隊
尤其是熱門的海鮮類, 之前試過取生蠔要排隊15mins以上!!!!! 太久了吧~~ =.="

好, 邊看相邊分享~~
咖啡亭 Cafe Express是在赫德道的隆堡麗景酒店一樓~
左邊是咖啡亭, 另外右邊是check in reception!
所以位置真的不大啦~ 
人多的話, 更要早個多星期前book位!

先來最喜歡的生蠔!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ε٩(๑> ₃ <)۶з
有2款口味可以選, 美國及紐西蘭, 後半段時間就轉為美國及法國
個人首選紐西蘭, 之後美國, 再之後是法國

 
是即開生蠔來的喔~!!!! 超級新鮮!!!
弄得我一邊打blog一邊流口水了......
開蠔的小子很好人喔, 雖然有寫著一人每次只可取三隻
但沒太多人排隊時, 我問他, 他都給我開半打喔!!!!!

最後我爸跟老公每人ko了起碼廿隻!!! 
我自己就約一打到啦!!!
真的好好好吃喔喔喔!!!!


另外, 也有長腳蟹呀, 青口呀, 螺呀, 小龍蝦都有很多!!
沙律跟cheese& ham雖然少款式, 但也可口~~

另一推介是羊架, 不過小女不食羊, 就沒有嚐到
老公說很好吃呢~
辣煮東風螺也很入味!!

還有, 汽水飲品是無限refill的~

其實很多美食都沒拍到, 因為忙於吃吃吃......
有點回味呢
燕窩燉蛋, 中湯, 蒸魚, 刺身, 帶子.......
呵呵呵~~

於我另一重點當然是甜品區!!! ( ♥д♥)
有rose macaron!!!! 
仲有焦糖布甸!!! (甜品部的侍應叔叔強烈推介給我!!!)
當然地, 朱古力蛋糕/mousse都是我的至愛
吃完一盤又一盤!!!!! 


最後, 還送上蛋糕給我們慶祝呢~~!!! 
超開心的一晚~

就黎父親節, 大家可以考慮跟家人一起去吃自助餐!!!!
齊齊開心擦餐勁既!!
ヽ(∀゚ )人(゚∀゚)人( ゚∀)人(∀゚ )人(゚∀゚)人( ゚∀)ノ


* * * * * *

咖啡亭 Cafe Express
地址: 尖沙咀赫德道8A隆堡麗景酒店1樓
電話: 3550 0275
營業時間: 星期一至日: 06:30-00:00
泊車: 有
座位數目: 60

* * * * * * 







沒有留言:

張貼留言