2014年1月6日 星期一

日常。落妝產品

大時大節化妝出街去玩無可厚非 XDD
成日聽人講, 你用多少時間化妝, 好應該用一樣的時間去落妝
因為皮膚一壞, 要花更多時間去"養"返好

所以, 如果化得比較濃的全妝
我會分開眼部同面部落妝~

真心推介兩款已經用完又買, 買完又用的落妝好幫手~

- Boots Botanics Soothing Eye Make Up Remover

- Banila Co. Clean It (銀色)


出完街一整天, 眼妝已經溶喇 T_T

Boots Botanics Soothing Eye Make Up Remover
是水油兩層的眼部落妝

超級強勁, 防水防油的眼線液睫毛液通通溶走!! 
不用大力去擦, 不傷皮膚, 用後少少油, 需洗面.
去泰國旅行必買, 因為真係好抵用呀~~~
泰銖199, 有時有promo會buy 1 get 1 free!!
囤貨岩晒~ (其實一支都用好耐=.=)

之後, 當然用我最喜歡的Banila Co. Clean It 
前年由朋友推介, 由一開始得粉紅色用到銀色
都係咁好用, 落妝乾淨, 質地輕柔, 少少花香味, 用後過水唔會乾
用完可以唔使再用洗面膏都得
不過, 我都係習慣用洗面膏再過水~~

* * * * * *

題外話:
boots這支好像轉了包裝, 我也不是太清楚


 Banila Co. Clean It有四款的, 我喜歡銀色~~



* * * * * *

Email: ja20121111@gmail.com

沒有留言:

張貼留言