2013年12月30日 星期一

元朗大棠。紅葉之旅

12月19日

年未, 還有少少假期就襯聖誕前放了
去一些平時想去但又怕多人的地方
是次選了冬天郊遊熱門地點 - 元朗大棠~~

唔知幾時開始被人發現元朗大棠有紅葉睇~
岩晒我呢D無得去日本的媳婦仔望梅止渴一下都好啦~~
heehee~~

去睇紅葉對於我呢個嫁左去東區的人來說真的有點遠......
上網search交通, 有下面兩個方法

方法1.) 西鐵朗屏站 再轉乘 K66接駁巴士 到大棠山道 路口(大棠山路站)落車
方法2.) 小巴: 元朗-千色廣場 停車場入口斜對面(紅棉圍) 乘大棠紅頂小巴 到大棠山道 路口落車

我地用(方法1)去的
k66唔算等好耐, 大約坐20mins左右就到站
其實一落車都唔識點行上去
不過放心, 落得車既人都係去睇紅葉的
所以!! 放心跟住人流就得架啦~~~ hohoho~~~

行上山既路有樓梯級有斜路
唔難行但要時間
行約80mins才會見到紅葉
那天天氣好好, 大大個太陽
行到出汗呢~~

每行一段路仔就會見到呢d路牌 - "楓香林" 
就是我們的目的地啦~

其實果日去, 好多都未變紅
1/3紅, 1/3黃, 1/3綠
所以影相都要就就位, 去取個靚景
紅葉既範圍比想像中細......

anyway, 
去相~~ 
多得我弟幫我影相, 先有咁靚咋~~ hahaha!!!!















玩完落山剛好黃昏
一行人去元朗大街食埋晚飯就回家
一天郊遊, 感覺都幾好!!



沒有留言:

張貼留言