2012年5月7日 星期一

Chocola BB。美肌之旅

其實本身有做開全面的護膚程序(自認為..)
無他既, 之前份工日日都化妝, 淡極都係有化丫嘛
同埋有時出街去玩都會化全妝(未去到濃妝), 但真係精神好好好多!!
所以一定要做返保養, 如果唔係咁樣塗塗抹抹好快殘!!
好在自問本身肌膚都ok, 唔係白雪雪, 但都叫平滑&無雀斑
可能3/4月轉天氣, 肌膚處於不穩定狀態, 出油但又乾, 唔上粉, 仲好易出痘痘, 好灰!!
而且之前身子唔好令到臉黃/灰...... 真係自己照鏡都驚law

已經急救左一排都係消唔到痘痘印
就自覺我真係老左喇!!
因為新陳代謝慢了好多!!
敷左一星期mask都唔work
所以就買左Chocola BB幫幫手~

資料自己上網睇:

因為我買果時做promotion, 除開 @$15 pc
我覺得好acceptable!
因為我一支分兩日飲
total飲左12支, 即24日

我覺得味道無咩特別, 但有朋友話難飲......

其實我唔知佢功用有幾強大
但我做足日常護理+一星期2-3次保濕mask+Chocola BB
皮膚真係好左好很多!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

日常護理:
洗面 > 爽膚水 > 精華(面同眼分開) > 重點鼻頭gel > 保濕cream > 防晒

保濕mask:
都係用我的美麗日記(紅酒) / 我的心機(綠茶/collagen)

盡量戒熱氣, 辣, 凍飲

所以我唔知邊個功效大d.....=.="
但是!!

皮膚有明顯改善
少了油, 明顯紅潤左, 臉色無咁黃, 回復彈性!!
無再出痘痘, d印都去得快左!!

好鬼開心~~~
成日照鏡見到肌膚咁好, 心情更好~!!

沒有留言:

張貼留言