2011年10月18日 星期二

命中註定

唉, 剛岩出差到上海工作7天
過著有返工無收工的一個星期
日日晨早8點開始準備做野, 到晚上10點才回到酒店休息
真係辛苦到想喊!!
我今次一d都無去遊覽其他地方
有時間就陪經理去巡舖, 行商場
做市場調查

但係, 我明明辭左工架啦
我返埋今個10月就拜拜你條尾
都要比d咁辛苦既野我做, 痴線!!
真係多得女魔頭經理唔少囉!!

星期日晚上先到香港
星期一又要返工
黎緊星期五又出差到廣州
呢份工都唔係人做架
我計過, 我要連返十九日工, 係十九日!!!!!!!!!!

唉。唉。唉。。。。

不過好在簡生來接我機
回程巴士上
靠著他手牽手
不由自主地流了兩滴眼淚仔
因為好感動
有種命中註定非你不愛的感動
是什麼讓我們可以這樣愛呢?
是一種不捨 是一種由衷而生的關懷
讓我們信任 讓我們珍愛

有你。生活不苦了。



沒有留言:

張貼留言