2019年5月31日 星期五

[成長日記] 小女孩變身! Mamibuy x LazyLace『Princess Party』

丁丁成日模仿我做既野, 尤其講野既語氣、表情,
我覺得佢學我反白眼有十成似!!! (阿媽我要收歛少少)
真係令我哭笑不得!!
早排佢仲成日學我化妝, 用手拍拍面話:「我化妝呀~~ 」
我都明白扮靚係女孩子的天性~


早前 Mamibuy香港媽咪幫 就邀請了我地參加:
*LazyLace『Princess Party』活動*
到當日去到活動場地,
丁丁見到呢個Princess Party 開心到傻笑個樣,
真係太可愛喇!!!!!

會場更有得比小朋友裝扮成小公主,
丁丁當然選了ELSA造型~~

仲有好多少女心既CUPCAKE, 好可愛~



講返LazyLace先, 佢地代理了韓國好出名的小孩「化妝品」產品- PeachAnd,
原來而家都有岩小朋友用既「化妝品」,
粉盒、唇膏、指甲油、面膜......
呢D「化妝品」外型同大人用既好相似, 
但!!! 全部都係低刺激性、不含尼泊金酯類處方的產品~~!!
其實無乜化妝功用架, 係扮架咋~~ XD
等小朋友可以扮下大人, 貪靚一下!




粉盒中的是兒童防曬霜, 有SPF 50 PA+++,
隔離式氣墊的設計能使內含物質的污染最小化, 
可以做好保濕+防曬, 保護肌膚健康!

兒童保濕潤唇膏是荷荷芭油潤唇膏,
無防腐劑,礦油,矽油等有害成分~




這款是水性指甲油, 
採用安全無刺激味道的處方, 
透氣性高, 用香皀即可輕鬆擦洗乾淨!!


另外, 仲有小朋友都可以用既面膜,
芭蕾舞者兒童面膜, 好岩日曬後用!


而家丁丁都可以同我一齊玩扮靚靚遊戲,
來一個專屬於女生的親子甜蜜時光~~~



丁丁終於肯乖乖地搽好防曬先出街玩!
做好夏天防曬, 保護小朋友幼嫩既皮膚~~~




產品建議:3歲或以上的小朋友使用
如有興趣,可以inbox/PM LazyLace
WhatsApp: +852 6888 6521
WeChat: thelazylace
Instagram: thelazylace
Facebook Page: thelazybeauty




* * * * * *

Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)


Kan夫人。生活雜記






歡迎聯絡合作:
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk






沒有留言:

張貼留言