2019年5月23日 星期四

☆親子遊☆ 2019 復活節 東莞觀瀾湖度假酒店 - DAY1 行程




復活節我地一家去左東莞觀瀾湖度假酒店來個3日2夜的親子遊!!
今次係同埋另外兩個家庭一齊去, 一共有6個大人, 7個小孩!!! 聽到覺得勁呢~~
去觀瀾湖度假酒店玩, 有樣好, 就係包車包食包玩, 基本上唔使再諗行程, 
好岩我地呢D根本無時間慢慢plan, 又或者即興去玩既人~~

詳細分享下第一日行程先:

10點 - 皇崗集合

買PACKAGE會包來回皇崗專車去酒店, 需提早預約喔!
由於過關需時, 加上有小朋友唔可以用E通道, 最好早D去到!
(我地9:00已經過左關, HAHA~ 去左附近茶記食早餐)

由於同車有一家人遲到(!!)
所以連累到其他人, 包括我地一行咁多人等佢一家 =.=
遲左出發之餘又落大雨,
要11點半才到達東莞觀瀾湖度假酒店。

假期人多, 搞check in又搞左成個鐘......
可惜都要3點才有房, 先將行李放LOBBY,
周圍行下同搵地方食午餐先.

 







酒店好大, 有幾間餐廳, 包括最大的千樹里西餐廳 (自助早餐、自助晚餐也是在這),
也有中菜館、CAFE、STARBUCKS!!
本身想去中菜館的, 可惜已FULL, 又不想等位,
就去了STARBUCKS來個輕食,
小朋友們基本上想快快去玩, 才不管吃什麼呢,
也好, 阿媽我可嘆杯咖啡充充電!


STARBUCKS 午餐
新開的, 而且位置有點偏, 所以很少人來!
非常好, 我們可以慢慢地舒服地來個輕食~




三文治、長通粉沙律、咖啡、沙冰, 大人小朋友都滿足~







由於出發前看天氣報告, 已知道這三天都下雨, 所以我們都只在室內活動,
GOLF場無機會一去呢~~

酒店的玩樂設施非常多! 加上是復活節港人出遊高峰!
全酒店都很爆場, 感覺上職員都一早準備好,
所以一切都算是順利~~

第一站: 兒童樂園



就好似一個大型playhouse咁,
乜都有得玩, 互動版波波池、滑梯、變裝、積木、車車、迷你攀爬設施,
殺時間、放電一流~
(套票已包入場一次, 我地第三日都有再去, 一大人一小孩CNY38, 無時間限制)

 















第二站: 兒童藝廊



套票已包每位小朋友做一個手工, 可以選沙畫製作或陶瓷花瓶上色
呢度都可以玩大半個鐘~


復活節更有特別活動~ 打破復活蛋!!! XDXDXD




復活蛋內有不同的獎品號, 包括毛公仔、填色薄、小手工組合、遊戲金幣等等, 都算不錯!


同一棟樓仲有:
GYM room、乒乓球、3D美術館、Snooker、少量投幣夾公仔機及賽車機.




GYM ROOM


3D美術館



玩完呢棟都傍晚, 所以去返主大樓攞房, 休息一陣就去吃自助餐!


第三站: 自助晚餐 @ 千樹里西餐廳



自助餐當然是多國菜啦, 雖然人多, 但地方夠大, 唔會太逼迫.
refill 速度OK, 食物質素OK, 但未算好驚喜~~
小朋友都有好多岩食既野~ (通常佢地掛住玩多過食XD)


前菜沙律類:



海鮮類:






其他熟食:





甜品類:



酒水類:



好可惜我個人唔舒服, 食左一碟仔就回房休息了 T_T (哭)


晚上小孩們沖完涼未捨得訓, 去左隔離房玩~~
我就係房休息, 可以講隔音幾好, 佢地嘈到拆天我呢邊都聽唔到, 哈哈哈!!!

第二日我地去左觀瀾新城, 超大超好行, 好多野玩的shopping mall!!
敬請期待~~~




酒店地方太大, 記得影低地圖先好周圍行XDXD





外出必須記低shuttle bus時間:







註:

3日2夜套票包括:

  • 高級豪華(山景)客房兩晚
  • 豪華自助早餐
  • 觀瀾湖自助晚餐一次或500元餐飲現金券
  • 60分鐘香薰身體按摩(2位)
  • 溜冰一場或保齡球一小時【位於觀瀾 湖新城】
  • 手藝工場傳統手工藝項目體驗一次(位工觀項湖新城)
  • 週末烹飪課體驗1節(需提前預約)
  • 遊樂暢玩家庭套票
  • 皇崗口岸至球會往返穿梭巴士服務(需提前預訂)

入住東莞度假酒店 *免費* 遊玩項目:
酒店康樂中心 - KTV 1小時(18:00前使用),反斗樂園(10遊戲幣),美式桌球1小時,乒乓球1小時,兒童樂園,餵養動物(包食料),沙畫製作(含材料),蹦床,繩網,兒童藝廊或陶藝室
迷你高爾夫 - 迷你高爾夫球1場,限1小時




我想話我3日都玩唔晒D野!!
希望我快D寫第2日啦!!!!!!




* * * * * *


東莞觀瀾湖前文: http://bit.ly/2JBgDRK
☆親子遊☆ 2019 復活節 東莞觀瀾湖度假酒店 - DAY1 行程
☆親子遊☆ 2019 復活節 東莞觀瀾湖度假酒店 - DAY2 行程
☆親子遊☆ 2019 復活節 東莞觀瀾湖度假酒店 - DAY3 行程
☆親子遊☆ 2019 復活節 東莞觀瀾湖度假酒店 - 酒店篇



* * * * * *

☆親子遊☆
☆成長日記☆

* * * * * *


Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)


Kan夫人。生活雜記






歡迎聯絡合作:
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk

沒有留言:

張貼留言