2019年5月21日 星期二

[細細佬成長日記] Explore more learn more! @ Grace Garden Playgroup

兩個小朋友既教養, 好多時第一個跟書養, 第二個當豬養......

回想自己, 其實都是偏心丁丁多點, 之前會常常帶她去不同地方不同PLAYGROUP, 去玩樂去學習! 細佬呢? 因為我要照顧兩個小朋友, 時間就好像變得不太夠用, 也沒有特別去幫細佬報PLAYGROUP...... 好在收到 Grace Garden 邀請, 帶細佬去試堂, 重新提醒左我! 育兒教養是沒有一套固定模式~ 不必行一模一樣的道路, 也可以慢慢探索及發展!



一去到 Grace Garden, 已經覺得好開心, 親切友善既老師、明亮有空間感的課室、多種不同類型的遊樂設施...... 細細佬一入到去已經玩得好自在! 小朋友的反應真係好真實呢~~





Grace Garden 的PLAYGROUP, 有探索環節、小組唱遊活動、Messy Play、茶點時間、自由探索寶箱, 及最後的故事時間和GOODBYE SONG。我覺得外藉老師們HOLD得非常之好~~ 就算現場有咁多小朋友, 都一樣唔會混亂, 仲可照顧同留意每一個小朋友的情感~ 真心比個讚!







雖然細佬遲開步, 但我覺得佢都好叻豬, 由怕怕羞羞一定要跟住我, 到後期可以自己跟外藉老師玩玩具、唱歌跳舞! 外藉老師WOR! 我細個不知幾驚, 唔敢同外國人傾計架! (但而家我都係MNC做, 哈哈) 所以呢, 從小比佢地接觸, 真的有好多好處~~~ 開拓眼界又好, 學新事物又好~~~ 總之explore more learn more!!



同時, 我欣賞Grace Garden以遊戲為基礎的課程, 唔會FORCE你要學到乜學到物, 比小朋友自己在遊戲中探索, 慢慢開啟對自主學習的心態, 得到的, 其實更多!!!



如果有興趣, 可以去了解下:
Grace Garden
Grace Garden International Kindergarten & Nursery
IG: @Grace Garden International Kindergarten and Nursery
Website: https://www.gracegarden.edu.hk/

—————————————————————

Playgroup級別:
PODS - 12-20個月
BLOOMERS - 21-30個月

免費試堂查詢方式:
Tiu Keng Leng Campus: 3547-1338
Lei King Wan Campus: 2702-9778
Email: enquiry@gracegarden.edu.hk

—————————————————————

#GraceGardenInternational #幼兒園 #教育 #早期基礎階段
#遊戲的學習 #兒童學習 #International #kindergarten #nursery #EYFS#playgroup #freetrialclasses #preschool #bilingual #language #fun #play#HK #hongkong #littlepopstarchannel #POPSTAR #星光博客#PopStarGlobal #popstarevent2019



* * * * * *

沒有留言:

張貼留言