2019年5月24日 星期五

★Wild Organic有機香薰按摩療程★

有無覺得雙手成日都好累?
手腕都好似發唔到力咁⋯⋯?

好多時我地掛住玩電話,又或者長時間對著電腦打字,一忘形就已經HOLD住同一姿勢太長時間,好易出現手痛、手腕痛等問題!我自己都會有咁既情況,所以有時都要鬆一鬆手腕,拉拉筋咁!




香港品牌 Wild Organic 就推出了有機香薰按摩療程!我不嬲都好愛用香薰,收工即刻去Wild Organic 試下佢地既手部香薰按摩~~



原來佢地已經預先以有機香薰精油、基礎油來調和做按摩油,我選的是針對肌肉酸痛的混合香薰!一打開就聞到好香的 Lemongrass 味道!!是我最喜歡的喔!!



肌肉酸痛的混合香薰,用了檸檬草 Lemongrass、尤加利 Eucalyptus、羅文沙葉 Ravensara,是非常清新的草本氣息!!


配合全人手按摩,有效深層滋潤雙手,手部的疲勞感都消去~~~

Wild Organic的有機香薰精油系列是由澳洲引入的,更獲得澳洲有機認證 (Australian Certified Organic) ,絕對是有機、無添加、 純天然成份的香薰精油!我自己都將薰衣草 Lavender Bulgarian及尤加利 Eucalyptus 帶回家!


 
除有機香薰精油外,Wild Organic 的天然花水系列及有機玫瑰果油一直都深受顧客喜愛,是 皇牌產品來的喔~~

忍唔住帶埋返屋企!!!



薰衣草 Lavender Bulgarian:安撫心靈,令心情恢復平和。改善失眠,舒緩肌肉痠痛,改善感 冒所引起的呼吸道症狀。

尤加利 Eucalyptus:使人冷靜,令思路清晰,提升集中力。舒緩呼吸系統不適,改善肌肉痠痛。



有機奧圖玫瑰保濕嫩膚噴霧,可以有效為肌膚注入水分及養分,即時舒緩乾燥緊繃的肌膚,令皮膚更水潤光澤!




我覺得去Wild Organic,真係非常放鬆,店員又好好人,帶比我好多香薰精油的知識!我地仲傾左好耐添,如果有咩唔明,佢都好樂意回答同分享!!!

Wild Organic 建議的數款複方及功效,大家都可以參考下~~~
• 消除憤怒,安穩睡眠 - 薰衣草 + 彿手柑
• 甜美浪漫,快樂活力 - 天竺葵 + 甜橙
• 空氣潔淨,對抗感冒 - 羅文莎葉+ 尤加利
• 舒緩肌肉痠痛 - 薰衣草 + 檸檬草






Wild Organic 專門店
地址:尖沙咀美麗華廣場 2 期 1 樓 168 & 169 號鋪
電話:+852 3488 7387
營業時間:10:00a.m. - 10:00p.m.
網店:www.wildorganiclife.com



* * * * * *



沒有留言:

張貼留言