2018年8月8日 星期三

★改善頭髮問題 ⊹ 試做Derma21 HAIRMAX光能活髮滋養護理★

同朋友講開脫髮問題,
一講就停唔到口~
咪以為脫髮問題淨係男性先會出現,
其實而家好多女士都有脫髮問題!!
原因可能是年紀增長、生活壓力大、缺乏維他命、睡眠不足等~
對於注重外表的女生,脫髮問題真的要即時正視同改善!



我就因為產後脫髮問題,
經朋友推介,去了Derma 21試做HAIRMAX光能活髮滋養護理!
好好保養返自己的頭髮!


咪睇我平時頭髮整整齊齊咁⋯⋯


因為產後脫髮,前額位置有點稀疏⋯⋯
現在產後1年,頭髮無再脫落得太勁,
也開始長出新的BABY HAIR,
但都係長得太慢,顯得一頭都是毛毛咁飛飛下⋯⋯
希望今次試做Derma 21的養髮護理,可以促進頭髮生長,
咁我就可以早早擺脫呢個煩惱了~




在試做療程前,Derma 21的美容顧問會先幫我做專業頭部皮膚分析,
佢地會用一部小小的測試機影低我既髮根。


在放大效果下,好清晰見到頭皮同髮根,
連毛孔都見到!


經分析下,知道自己頭皮毛孔有點堵塞,
以致髮絲量少及生長緩慢!
跟住就會針對返問題做治療~~



先用HC+PROBIOTICI精華作按摩,
能刺激頭髮生長週期,改善頭髮稀疏的情況。



之後再用上HAIRMAX光能活髮光源環
一個好似頭箍既儀器~
會放出激光!
可以加快吸收剛才的精華活躍性成分~
刺激頭髮生長周期,改善頭髮稀疏問題~~~


治療師會針對我既需要,
主力加強在前半PART頭髮位置,
不痛不癢,只有少少微溫感覺!


女性也要定時為自己的秀髮做好保養!
掌握頭髮生命健康~~
需由深入養髮,為頭髮打好基礎!
這才更有自信心~~~



Derma21
www.derma21.com
www.facebook.com/derma21medical

旺角彌敦道639號雅蘭中心一期15樓1501-1522室
銅鑼灣告士打道280號世貿中心16樓05-06室



* * * * * *




Follow:

沒有留言:

張貼留言