2018年8月6日 星期一

2018 BB展 最強情報!美贊臣優惠多到爆炸!



又來到一年一度既媽媽界盛事 - BB展又來了!
每年都吸引好多爸爸媽媽入場搶購BB用品,
尤其BB展有好多不同的優惠,
要好好準備才能夠快狠準地集齊心頭好!
就好似女仔去感謝週買化妝品護膚品的心情!!
你明架啦~~

本身今年諗住唔去架喇,
但朋友生完B想買BB野,叫埋我一齊去幫下眼,
咁我呢位無工返既廢妻只好放下小B,
捨命陪君子啦~~~
(真心建議2-4人一齊去,因為可以幫手排下隊XD)

入場前,我地要預先諗定買咩產品好,
再上佢地facebook碌下睇定有咩優惠,
要入會既、要預先登記既,就一早做定先!

好似我地咁,朋友BB食開美贊臣,
首選去 美贊臣 A05攤位,
記得記得記得預先登記(重要的話要說三次),
可以免去排隊時間!







去到 美贊臣 A05攤位都真係超級多人!!!!!


原來森美都來到現場呀~~~~~~
(我返工時日日都聽903架)


之前係Facebook都知道佢係美贊臣「A+腦仔研究專員」~XD
今日佢更分享了自己各種的「第一次」及培育子女的心得的情況。



森美分享了佢小時候既第一次 - 去旅行過夜不跟父母睡覺的反叛心情,
以及到佢作為父親,第一次送囝囝去外國交流團的不捨心情,
果種複雜情緒,是做了父母才明白以前自己父母的感受!
聽到身同感受,因為自己都一樣,
未做媽媽時,成日覺得自己父母好煩,
但自己做了媽後就知道,煩,都是因為出於愛!
所以大家要好好愛護BB之餘,也要孝敬愛錫父母呢!!!

聽完森美分享,更可以同佢玩Q&A,贏獎品添!
我呢個小fans表示今日行運了~XD


好啦~
再同大家分享埋美贊臣有咩多到爆炸既優惠~

即場或預先登記加入《美贊臣會》,可當場拎取以下禮品:
- 現場成功登記美贊臣會即可獲贈嬰兒車掛袋一個、環保袋一個及一系列豐富禮品
- 每日首100名向現場職員出示有效懷孕証明的孕婦可獲孕媽媽福袋乙個(禮品包括Thermos、Mustela、亨氏、Fitti 菲比、滴露、爽健等)

禮物實用性高!
而且仲照顧埋懷孕媽媽,有懷孕証明都送禮物!
可以叫準媽媽的朋友都快快入會~


現場設有現場電子遊戲,完成後有滴露萬用消毒嘖劑1支!
呢支好野黎架~我都有用來抹玩具!

即場綁定美贊臣MOMsenger 並回答簡單問題,
就有滴露殺菌濕紙巾一包!



在「認識美贊臣」區寫上祝福字句在心形卡上,
再FB share,就有滴露消毒搓手液一支~


拎完免費禮物,再睇下有咩購物優惠先:


好岩準媽媽:
Enfinitas媽媽藻油DHA,買一送一!
美贊臣安嬰媽媽900克,半價!

Enfinitas媽媽藻油DHA 我都有食開!對媽媽及BB發展都好好!

當然唔少得大大件的滿額送玩具的組合!
只要去指定零售店攤位,購買指定數量的美贊臣產品,即送下面的禮品一款!
次次我都覺得係半買半送!!!


請留意,D玩具係堅吸引!!!
我朋友睇中大積木同部BB法拉利套,好靚好吸引!

就算唔想要玩具,都可以選家品喔~~~~
竟然有攪拌機選擇!好岩BB加固時用架!
會唔會太貼心喇!






今年現場特別設有e訂購銷售區,
一樣有禮物送~~係LC呀!係Dyson呀!


設有免費送貨,唔使自己拎返屋企咁鬼重!



現場仲有多場產前講座可以聽~
好岩新手媽媽同爸爸!



淨係美贊臣已經送咁多禮物喇!
有美贊臣安嬰媽媽900克、Enfinitas媽媽藻油DHA、BB車掛袋、包被、睡袋、滴露萬用消毒嘖劑、濕紙巾、消毒搓手液、SCHOLL吸震鞋墊!
無去到BB展既細細佬都讚媽媽叻叻~~XD


睇完係咪覺得好正呢~~
記得把握機會係BB展時加入《美贊臣會》,
同玩埋佢地既攤位遊戲贏禮物!!



美贊臣攤位:A05
BB展日期:2018年8月3日至6日





#美贊臣 #美贊臣會 #去BB展做足準備
#e訂購 #安在家中等收貨 #BB展A05攤位見


* * * * * *



Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)
Youtube: Mrs Kan (http://goo.gl/9EqI55)


Kan夫人。生活雜記



歡迎聯絡合作:
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk




沒有留言:

張貼留言