2019年12月6日 星期五

☆大阪親子遊☆ Day2 全世界最大的室內水族館之一 - 海遊館






((((懶惰延誤症又出來了~
希望這次日本大阪遊記可以完整寫下吧!!XD))))


Day2 天保山一日遊

強烈推薦去呢度玩一日, 基本上要留全日喔!
因為唔使再周圍去已經可以由早玩到晚~

重點:
★ 海遊館
★ LEGOLAND® Discovery Center Osaka
★ 摩天輪

排行程時有想過將這日行程排後一點~
但再看看天氣預測, 預告有點小陰天可能有機會下微雨,
就覺得如果天氣不穩定, 比較適合室內遊,
而天保山的景點相鄰, 也是全室內, 所以我就將行程放在這日~
大家帶小朋友去外遊, 一定要看天氣預測! 一定要看天氣預測! 一定要看天氣預測!
(重要的話要說三次)

我地早上先去海遊館,
由METRO出口一直行去就是, 超級方便易行!





先會經過摩天輪、天保山購物中心, 再往前就是海遊館~~

由於我地住AirBnB, 沒包早餐, 為了把握時間... 今天是吃便利店的飯團 XD


喂, 他們一試就愛上!! 然後日日也嚷著要吃XDXDXD
雖然媽媽我也好喜歡, 但要知道日本實在太多好吃的店啦~~~~


所以大家放心, 出了METRO後, 有路經便利店可作補給,
不然去天保山購物中心也可以喔!!



海遊館門口打打卡~

我就醒目呢, 一早係香港就online買定海遊館的入場門票, 
不用排隊, 直接scan QR code就可以入場! (提早買仲有95折添, 文末有連結)
同埋online買都唔使指定日子, 只需要在期限前使用就得! 
個人覺得好flexible!! 不錯不錯!!


大阪海遊館係亞洲區水族館也很出名! 也是全世界最大的室內水族館之一!!
全室內設計, 一共有8層高, 有15個以上的大水槽~ 最值得一睇是其主水槽, 長34公尺、深9公尺、水量5400噸的「太平洋」水槽, 世界上體型最大的魚類 “鯨鯊” 就係呢度喇!!












莫名地有喜感的相片1

莫名地有喜感的相片2


成個海遊館大約2-3小時可遊覽完畢, 一次過睇晒水獺、海獅、企鵝、海豚、鯨鯊、魔鬼魚、魟魚、水母等620種3萬隻的生物們!!!! 小朋友大朋友都覺得好吸引~~~


 
 
我幫你們拍的照片多好!!! 

我的呢?? 魚魚呢?? T_T


餵食時間, 可以見到訓練員同小動物/海洋生物的可愛互動~


每一個區域都有印章, 可以買官方印章收集簿(310yen) 或 好似我咁, 一早準備左一本簿仔for今次大阪之旅~~ 

丁丁同細細真係勁中意吸印仔, 係一個好好既回憶!





行到後段,  會經過館內的小cafe, 必食 "鯨鯊雪糕"!!!! 仲可以坐係窗邊欣賞海景添!! 


最尾就是小朋友最愛的觸摸區! 



近距離見到企鵝呀

可以摸到小鯊魚和小魔鬼魚, 感覺超級興奮~~ 細佬直頭想成個人跳入去玩~ 
(註: 觸摸前後都要洗手喔~ 附近就有沖手處)


好, 參觀完有商店區, 我們沒有太大興趣就走了~

下回介紹一間在海遊館附近 - 超級可愛的熊啤啤CAFE!!!


* * * * * 


#又來媽媽感言

好多時你以為帶小朋友去玩只係conform佢地, 但其實好多時係小朋友既天真微笑治癒左我地, 令我地再活一次童年~!!


* * * * * 


#說好的95折優惠

傳送門: http://bit.ly/2OCO9az
優惠碼: mrskan19

我比較過其他, 95折後, travelababies真係最抵買!



≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡▶▷►◈◄◀◁≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡

大阪海遊館

〒 港區海岸通1-1-10
❖ https://www.kaiyukan.com/language/chinese_traditional/
☎ 06-6576-5501
🕰 10:00~20:00(19:00最後入場)(根據季節會有所變動)
一般費用: 2300日圓(16歲以上) / 1200日圓(7-15歲) / 600 日圓(4-6歲) / 3歲以下免費
交通: 從Osaka Metro中央線大阪港站①出站向西北步行約5分鐘


≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡▶▷►◈◄◀◁≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡


Facebook 有埋Video:::
https://www.facebook.com/MrsKan.blog/posts/2595105747389917




≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡▶▷►◈◄◀◁≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡




#大阪親子遊
#mrskanblog_travel
#天保山一日遊



(大阪遊資料為2019年11-12月)



* * * * * *


Follow:FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)






歡迎聯絡合作:Email: ja20121111@gmail.com

沒有留言:

張貼留言