2019年3月19日 星期二

[細細佬成長日記] 1Y9M 離乳記 // 「無奶奶喇~~~」

「無奶奶喇~~~」
人奶媽媽終於準備金盆洗手了
前前後後餵左四年,又一成就解鎖!!
我無咩秘訣,一路抱著餵到就餵,跟住就餵左四年...
經過追奶塞奶泵奶一連串大大小小的問題,
有時辛苦到喊有時又沮喪到喊,但都走過了,
回頭一看又覺得餵母乳不難,因我有很多家人支持~

其實到兩三個月前已經無乜奶奶了,
無supply下細佬半夜少左起身扭奶,
媽媽我睡得好左,
我估全日加埋都唔知有無一安,
但細佬平時一定要奶睡,
呢個星期佢成日同我講無奶奶喇!
我諗都係時候要停了!!

今晚無奶睡,細佬係張床碌左個半鐘先訓得著,
但都係一個好開始~
大個仔了,有足夠安全感,
不再需要奶奶,
媽媽我也可以好好地飲返杯啤酒~ XDXD

沒有留言:

張貼留言