2019年8月7日 星期三

★初試Crest 3D White 家用美白牙貼 效果大公開★




愛咖啡的女生快快留意!!!
每日一杯咖啡可以令人精神, 但亦都令我既牙齒變暗變黃!
明明每日都做足牙齒清潔程序都好似無乜幫助...
搞到笑起上來都無晒自信!
呢個時候, 就比我見到Crest的美白牙貼~~~




呢款Crest 3D White 家用美白牙貼,
仲連埋一個藍光照明機添架!



Crest美白牙貼用上最新的藍光美白科技,
只要貼上牙貼+專屬的藍光照明
連續用10日, 就可以美白牙齒,
同時效果可維持最長36個月!!!

我自己第一次用美白牙貼,
原來比想像中要簡單!


第一步: 必先戴上牙貼1小時!
配戴完畢後才可使用藍光機~
**注意刷牙後不要馬上使用, 建議等待30分鐘再使用。


第二步: 1小時後, 同時按下藍光機兩旁的按鈕啟動藍光, 之後放開。


第三步: 把藍光機套進上排牙齒的牙貼, 直至幾分鐘後燈光自動熄滅。


第四步: 再次啟動藍光並套進下排牙齒的牙貼, 直至幾分鐘後燈光自動熄滅。
然後除下藍光機及牙貼。



個人感覺牙貼痴力很強, 不易鬆脫, 不錯不錯!
而藍光機又幾易用, 符合人體工學咬合設計, 不會有不適感!
360度安全防水, 易清洗!


好啦, 大家要有心理準備,
公開我既牙齒美白過程!!
(小心有驚嚇照片喔)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
來啦!
.
.
.
.
.
.
.
.
.



10天的美白療程算是很快了!
而且看到有效果!!
在家用的層面來說真的很不錯~~~
我都幾推介大家試下!



當然, 自己每天也要好好注重牙齒的護理~
可同時使用Crest的美白牙齒產品, 如Brillance 美白牙膏 及 美白漱口水,
咁先可以sustain到最好既效果架!!!






*實際使用效果因人而異
*具體美白持續效果與自身飲食及生活習慣息息相關, 可能存在差異




#美白牙齒 #美白牙貼 #藍光美白 #Crest


* * * * * * 

Follow: 


沒有留言:

張貼留言