2019年8月21日 星期三

★Cafe Wellcome x BBQ Place 空中花園餐廳★

#新場介紹
#全新最大空中花園餐廳
#文末送雪糕 



暑假開始咁耐, 我地一放假就會馬不停蹄咁去玩~
雖然我係在職媽媽唔可以全天候做陪玩專員, 但都可以偷少少時間請半日假去同丁丁玩!! 今次我地揀左九龍灣EMAX嘅宏美樂園, 有超級大型波波池、繩網、彈床...... 一場可玩足兩小時, 完全係放電MODE! (留言有相睇)
放完電當然要去醫下肚仔啦!!!!



岩岩新開張既Cafe Wellcome x BBQ Place, 係正宏美樂園樓上, 搭扶手梯上一層就到, 方便到一個點 地方又大又靚, 有室內同室外, 室外除左可以BBQ, 更有一個小型兒童設施, 岩晒小朋友又要食又要玩嘅心態~



咪以為BBQ場好普通, 我食過一次已經要BOOK定下次同朋友再來多round~

多款套裝選擇, 岩晒不同人口味
有烤乳豬、春雞、肉眼扒、豬肋骨、金沙骨, 有特色又美味
BBQ爐成300度, 可以烤到外有脆邊內有肉汁, 勁惹味!
唔想BBQ都可以揀意粉同扒餐
包自助沙律吧, 罐裝汽水任飲!!!
室外有風機, 傍晚唔覺熱
商場洗手間好乾淨
地點好方便, 一站式食玩買!
地方好大, 可以開生日PARTY!室內、外加埋可以容納超過 400 人!






我地成日都想一家大細去BBQ, 但好多BBQ場地點都太遠, 再唔係就環境麻麻 你知啦, 帶小朋友必須要乾淨整潔, 所以久久未能成事。而家係EMAX就可以享受BBQ樂趣, 帶小朋友一流呀!!!! 推介!!!!






提提你:
#新張優惠
BBQ及晚市套餐仲可以追加斧頭扒($688)及乳豬(半隻$398, 一隻$638)
半自助午餐時段,每人贈送 Häagen-Dazs 雪糕一杯
讚好FB專頁,即可於Happy Hour 暢飲時段,享所有飲品(包括酒精飲品) 買一送一優惠
憑宏美樂園當日門票收據, 可享有折優惠㗎!


仲有呀~ 惠顧晚市套餐時
出示我呢個post + 讚好Cafe Wellcome X BBQ Place Facebook專頁,即可 #免費獲得一杯雪糕
(優惠有效期至2019年9月30日)

#CafeWellcomeXBBQPlace #室外美式燒烤
#室內自助沙律吧 #全港最大空中花園BBQ餐廳
#宏美樂園 #WellcomeParadise
#九龍灣 #EMax #親子好去處
#暑假好節目 #暑假活動 #mrskanblog
—————————
Cafe Wellcome x BBQ Place
【地址】
九龍灣國際展貿中心4樓21,23,25店
【訂座熱線】
電話:2111-1411 | WhatsApp:6110-0848


* * * * * *

沒有留言:

張貼留言