2019年8月27日 星期二

★澳洲製造「正品鱷敏治」 - 針對4大類常見敏感★



由細到大我都係玻璃肚 - 即係好易腸胃不適!
到我生完小朋友後, 就連皮膚都變得好易敏感!
睇過中醫西醫, 得出結論係因為身體健康狀態欠佳, 免疫力差有關!
細個阿媽會買鱷魚肉煲湯, 話可以增強抵抗能力~
但我自己就唔識煲......
所以我揀左呢個「#正品鱷敏治」!

 

 
專門針對4大類常見敏感:
舒緩濕敏
腸胃過敏
食物過敏
氣管敏感

由澳洲製造的「正品鱷敏治」是精選100%純澳洲鱷魚油, 鱷魚油蘊含3大成分「鱷魚酶素」、「鱷魚脂肪酸」及「鱷魚精油」。
成份天然, 不含類固醇、抗組織胺,
所以不會產生依賴性及副作用!
我覺得服後腸胃好左好多!!
而且小朋友都食得添, 只需剪開膠囊倒出來食, 或者加入飲品中拌勻飲都OK!
唔使再勞師動眾去又買又煮, 好岩我呢個懶媽媽~



* * * * * *

Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)

Kan夫人。生活雜記



歡迎聯絡合作:
Email: ja20121111@gmail.com


沒有留言:

張貼留言