2017年3月15日 星期三

★紅疹只需一星期就好返!! 神奇的Sven's Island麥蘆卡全效修復軟膏★

天氣又反反覆覆!!
好麻煩呀~~ 搞到我都唔知洗唔洗衫好......
洗左又乾唔到, 乾又只係乾一半, 轉頭又UP住有陣味!!
好煩呀!!!!!!!
除左呢樣家事外, 我家小女又出左疑似濕疹問題......
大脾位出左好多紅疹, 痕到佢半夜都訓得唔好, 
喊住話唔舒服唔舒服, 起勢咁RRR......
睇到我心都痛埋!!!!!

好在收到新西蘭Sven's Island的皇牌產品!
是麥蘆卡全效修復軟膏::


Sven’s Island的產品都是以野生草本進行提取,
再將獲得的植物油加以混合, 
製作出一系列有效安全的天然身體護理產品!
此外, Sven’s Island 高度尊重植物特性,
所有含生物活性的成分的植物均以人手採摘和處理,
保證不會傷及生態環境~


呢盒麥蘆卡全效修復軟膏
就是以人手採摘種植在大巴里爾島的野生麥蘆卡樹葉,
再透過蒸餾得出有機麥蘆卡樹葉油,
具有強效抗菌和治療的特性, 能幫助傷口自然癒合!


麥蘆卡全效修復軟膏好似豬油膏咁~
成份有: 紅花油、葡萄籽油、蜂蠟、蓖麻油、乳木果油*、有機麥蘆卡葉油、有機卡蘆卡葉油、玫瑰草油、迷迭香油、洋甘菊花提取物*、藥蜀葵根*、金盞花提取物*
((*有機認證))

打開後, 有少少草本藥味, 個人覺得幾fresh架~~


質地好soft, 只需要搽少少就可以推開大範圍,
所以小小一盒都可以用好耐!


今次, 我派出我家小寶貝丁豬來試下效果!
因為, 我真係好想快快解決佢既"疑似濕疹"問題!!!!

Sven's Island 的產品均不含人工合成香料、防腐劑、對羥基苯甲酸、石化副產品或其他化學合成副產品!! 所以小朋友用都可以架!!

每晚沖完涼後我就會幫佢薄薄搽一層在紅疹位置上~


一星期後就有非常好既改善!!!!!!!!!!!!!!!!
大脾仔的紅疹收細左好多~~~~ 
到最後仲變返細滑, 完全唔覺有出過疹呀~~~~


再出賣多張性感大脾相先~~
真係好返好多~~~!!!!
最緊要係草本天然~ 不含化學成份!!
等細胞自己有效更新~


做媽媽的最喜歡看到自己的小朋友健康開心成長!
紅疹byebye, 丁丁晚上都可以睡得好了!!!
Sven's Island 麥蘆卡全效修復軟膏真係好幫到手,
除了紅疹, 仲可以改善昆蟲咬傷、輕微割傷和燒傷等皮膚問題, 
是家中成員的萬用膏喔~!!


* * * * * *


麥卡蘆的奇蹟 (Miracle Manuka) 60g
零售價: $268



* * * * * *


是次產品由 Sven's Island 提供


* * * * * *


Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)
Youtube: Mrs Kan (http://goo.gl/9EqI55)


Kan夫人。生活雜記





歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com




沒有留言:

張貼留言