2017年3月20日 星期一

★只屬於我的1+2配方(*´∀`)~♥ Kiehl's AP醫學專研量膚配方★

而家個個都話要個人化!
不甘於跟大眾同一樣~
無論化妝定服裝都要有個人風格~
開始厭倦倒模式既野!
就算係護膚品都可以客製化了~!!!
而家去Kiehl's, 就可以享受最新的個人化量膚諮詢服務 (Apothecary Preparations)!!

針對泛紅、皺紋、粗糙膚質、粗大毛孔同暗啞等問題搵出最切合自己的需要,
你知啦, 我同阿mary去買護膚品, 大家都想保濕, 
但其實大家都唔同膚質,
乾肌、油肌、混合肌......一大堆學問!!


由專業的顧客服務代表一步一步針對每一個人的問題對症下藥,
再對比Kiehl's的獨有肌膚天書!! 
效果當然會更事半功倍啦!!!!



主要會針對最最切身的兩項需要,
再按這挑選出兩款濃縮精華~
配上強化肌底原液~
1支肌底原液 + 2支濃縮精華
1+2的專屬配方就完成了~~



客製化的過程不止於挑選精華液,
仲會將你的名字同顧客服務代表、日期、資料等等印在包裝盒同瓶身上!!!
真的超級獨一無二!!



我第一次有自己個名既精華液, 好暖心既感覺呀~~~
但我老公話似去左醫院睇醫生咁.......XDXD
Kiehl's 又何嘗不是我的皮膚醫生呢~~~~ HAHAHA!!!!


我的兩款濃縮精華分別是 Texture Complex 同 Wrinkles Complex
主要功能是去皺同細滑!!
中女, 果然細紋不好好處理就麻煩了!!!
Texture Complex 主要有維他命F及LHA, 可以溫和地加速細胞更新, 令到肌膚回復柔滑細緻!
Wrinkles Complex 就主要是維他命原A 及 RETINOL, 是超強的抗衰老成份!! 
而強化肌底原液就是以橄欖油及肌膚脂質複合物來組成, 可以保濕、滋潤、軟化~~


用法好簡單, 先將兩支濃縮精華倒入強化肌底原液中!
因為濃縮精華是不能單獨使用的喔, 其高濃度的配方一定一定一定配合肌底原液~~~
之後再慢慢將其混和.
因為全部都係油質, 好快就可以混合到.


MIX埋一齊後當然要試下啦~~
精華油質地, 但吸收好快! 滋潤度非常之高!!
BA話我只需晚上用就得~~
同埋, 開封後最好半年用完!!
咁先對皮膚最好~~


每晚我都會在爽膚後用,
少少地搽一次, 尤其在細紋明顯的地方~
如額頭、表情紋位置等等!!
搽完好潤, 輕拍數下更幫助吸收, 
之後再用返平時的保養品~


一星期都已經覺得面色更好, 更細滑~


輕鬆讓額頭透透氣都唔怕有紋嚇親大家啦~~XDXD


呢支咁個人既Kiehl's AP 1+2配方,
我係唔會同老公分享既!!!
有我個名架!!! WAHAHAHA~~~~









* * * * * *


是次產品由 Kiehl's 提供


* * * * * *





Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)
Youtube: Mrs Kan (http://goo.gl/9EqI55)


Kan夫人。生活雜記



歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com






沒有留言:

張貼留言