2017年3月11日 星期六

[親子.26M] 假日好節目! 好玩又免費既戶外巨型Messy Play!!!


我平時成日返工, 都無咩時間可以陪丁丁,
所以一到假日, 我地都會盡量陪伴, 給她一個開心週未!!!
但有時真係未必可以諗到咁多節目~~
我就會係FACEBOOK同媽媽谷睇下有咩好玩節目,
MARK低放假齊齊去玩~~ XD
今次就比我留意到 美贊臣™ Enfinitas係數碼港舉辦左個戶外巨型的Messy Play~~~
仲要係免費既添~ woo~~
我當然立即報名參加啦~~
之前係網上見到外國小朋友玩Messy Play玩得好開心,
我都好想試下呀!

Messy Play 又叫 Sensery Play, 主要係幫助小朋友探索、嘗試,
從而刺激感官發展~~
最大特色就係沒有遊戲規則, 自由發揮~~
啟發小朋友的創意同興趣!!!


今日我地去左係數碼港的美贊臣Messy Play,
真係好多野玩呀!!!!





個人最欣賞佢既「Messy Play原生探索屋」


真係好巨型,  大人細路都可以一齊入去玩~~
係白雪雪既牆上面任畫, 唔好講丁丁, 我自己都玩得好開心呀!!!!

首先大會安排左件圍裙比小朋友,
好貼心呀!! 著好就可以去玩啦~~











現場有好多不同顏色, 比小朋友放到小盤中任玩任畫~~
見到成班小朋友盡情畫、盡情玩, 天馬行空~
打手印, 畫彩虹, 點點拍拍~
旁邊的家長都笑得開懷!!
((連我自己都玩得好開心XDXD))


平時真係無咩機會玩messy play~
超級值得一玩!

另外, 仲有「小劇場」 “Let’s Move” Story Time,
近排丁丁都成日要我講故事書, 
所以呢個遊戲好岩佢, 仲有互動架, 會一齊做瑜珈動作~


丁丁可以跟著大人同姐姐們學不同動作! 
活動下身體, 放電一流~XD


我地仲去了「花面貓彩繪站」齊齊畫花面, 
丁丁緊張到唔敢郁, 真係好好笑~~~~







姐姐畫左個好靚既花花圖案比佢, 開心得戚喇!!

仲有大把印水紙玩添,
好似去左嘉年華咁開心~XDXD



鏡頭一轉, 我地就去左整沙搥workshop, 整完就可以即場同老師jam歌~~



隔離另一個工作坊係砌小紙屋



間屋好大間架!!!!! 大人都要花點時間才完成~~XDXD


之後就同丁丁發揮創意, 畫出我地既dream house~~~~






成個event都勁多野玩,
動態靜態都有,
現場仲有免費爆谷、汽球, 小朋友個個都又跑又笑!!



玩完美贊臣的Messy Play 仲可以自備食物野餐~
係數碼港玩多陣才回家~~
今日呢個節目無得頂!!


完成遊戲拎印章, 最後可以去換禮物添~~

聽日都仲有一場架, 唔好話我唔講比你知喇:::::

日期: 2017年3月11及12日(星期六、日)
地點: 香港數碼港道100號數碼港2座數碼廣場

快D帶埋小朋友聽日去玩啦~~

#美贊臣 #Enfinitas #InspiredbyMoms #原生探索遊藝會
#原生營養源自母愛 #原生就是與生俱來 #啟發天資 #MessyPlay
#潮媽必去 #親子週末好去處 #放電好地方 #周圍畫畫畫

沒有留言:

張貼留言