2016年5月2日 星期一

★夏天防曬良品, 比水更輕透既曼秀雷敦Sunplay SARAFIT UV!★

5月喇!!!! 有無覺得夏天已經到左喇~~??!!!
我已經背心短褲出街了~~ XDXD
但, 請大家都要留意返 --- 記得記得記得搽防曬呀~~~
唔好好似我咁, 返鄉下拜山竟然太大意唔記得左...... 
半日, 係半日咋, 已經曬黑左T_T
好心灰.......


曼秀雷敦既防曬我一路都覺得好好用~
因為平靚正, 仲好多地方都好易買到添~~
我好喜歡用曼秀雷敦的SUNPLAY系列!! 由50度到130度, 去街去玩都照顧到~~
而家佢出了新產品~!!!!!

呢兩支係~ 全新升級的SARAFIT UV 輕透防曬水凝乳 及 SARAFIT UV 輕透水感防曬噴霧 SPF50 PA++++ 


專門針對日用防曬的!!


輕透水感防曬噴霧 同 輕透防曬水凝乳 都有SPF50+ 及 日本最高防禦系數PA++++~
可以提供高度UVA及UVB防禦效果! 
大家應該都知道兩樣加埋先有最佳保護~~
佢地最大賣點係添加了Dry Keep Powder,
搽完會令肌膚仿如素肌般舒爽、無負擔!!!!!


輕透防曬水凝乳, 好似精華咁既防曬, 搽完好似BASE咁!!!!
無泛白, 一D都唔厚重, 其實已經薄到無感覺XDXD!!!
不添加香料、色素、礦物油及酒精, 可以當妝前底霜用呀~~~~


 好, 到試下支輕透水感防曬噴霧先~~~
噴出來, 比水更霧化, 質地更透薄!
噴完已經爽到爆, 完全係零負擔!!!

CLOSE UP睇下!!! 係咪唔覺我噴左防曬呢~~
摸上去勁清爽架!!!!


同我用普通水噴, 仲見到水氣, 就知輕透水感防曬噴霧勁厲害!


上圖係防曬噴霧, 下圖係水~
可以做到零存在感, 唔會影響妝容~
唔怕厚唔怕笠, 夏天想點都得!!!
噴霧裝仲勁方便, 可以用係面、身、頭髮、平時好難搽到既背部!
全方位都保護到, 一支KO, 岩晒我呢個懶人!!


想夏天有全天舒爽的肌膚, 
我好推薦曼秀雷敦既全新升級版 SARAFIT UV系列!!!
日常同戶外活動都適合!!

((最緊要唔貴丫嘛XD))


* * * * * *


是次產品由 mentholatum 提供


* * * * * *


Kan夫人。生活雜記




歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk 




沒有留言:

張貼留言