2016年5月5日 星期四

★可以搽上面既維他命B3精華~!!! MD Skinical ★

其實呢, 我已經開始有食少少SUPPLEMENT喇......
唉, 無法啦~ 年紀漸長, 新陳代謝慢了, 抵抗又大不如前!
而家會易病左, 就算睇醫生食藥, 都無以前咁快好返~~
所以我都有食緊少少保健產品~ 好似比較普遍既維他命C、藍莓素等~
身體要加強, 皮膚都一樣!!!
同數年前比, 真的有點走下坡了!!! 
((雖然我自覺比同齡既keep得好架喇XD))
收到MD Skinical的B3! 好似見到救星咁~~


不過, 我見朋友多數都係用B5精華來做加強保濕~
咁B3又係咩呢~~

原來MD Skinical B3精華, 相比起市場上的B5精華, 效果更加卓越!!!
尤其適合內乾外油、暗粒、暗瘡、發炎、暗啞、色斑、泛紅、敏感等有待改善的膚質添~~
其配方特點是有18%維他命B3的水感配方, 
是市場同類型產品中濃度最高的喔~~~
仲採用了不阻塞毛孔的致暗瘡致粉刺成份~
也不含酒精、不含香料、不含Parabens!!

同埋, MD Skinical的產品是不含動物測試的!! 
真係要大力支持!!


包裝是簡單的DROP TUBE款~
要先撕開封口的塑膠才可以用~
美國製造的喔!


透明的B3精華, 無色無味!


有少少濃密質地, 不會超水, 但又比平時的精華來得薄身~~


維他命B3分子超細, 很快吸收, 可以直達肌底!!
令皮膚產生天然保濕因子, 即時可以見到水潤又有彈性!


除左身體要食SUPPLEMENT, 皮膚其實都要架~
呢支 MD Skinical 維他命B3精華會幫助產生抗衰老輔酶, 延緩了肌膚衰老!!
又有保濕因子, 飲飽水, 自然就有透亮感!! 無晒暗啞啦!!!
仲可以平衡油脂、減少黑色素!!!
無酒精無香料, 好適合任何肌膚使用架!!
我用左一星期已經覺得有改善, 正呀~~~~~~ 


* * * * * * 


是次產品由 MD Skinical 提供



* * * * * *


Kan夫人。生活雜記




歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk 




沒有留言:

張貼留言