2011年8月29日 星期一

又去婚紗展喔........

已經第n次去婚展, 都係貪有免費飛所以先一去...
(所以第一次去的朋友, 記得要join 大會member, 佢一有新婚展就會寄ticket比你, 又可以慳返入場費)

本身比較重要的事項已於早前安排好
只差以下幾項次重要:
1) 証婚場地 / 律師到場
2) mua
3) 租車
4) 結婚對戒
5) 餅咭


1) 到而家仲未決定用 -- 私人婚場/政府証婚/律師到場........ 好痛苦呀~~
不過昨晚再同簡生傾時, 好大機會係政府証婚, book唔到先律師到場6pm証婚
我地應該唔會開席前8點先証

2) 完全未有idea, 簡生話一係用返顯卓mua, 因為我join左租衫
不過我又覺得佢地d配飾好鬼娘,
雖然我好怕煩唔想試妝, 不過我未去到要求其用一個既......

3) 當然煌府有送coupon比我地, 不過無用到...... 因為價錢同出便自己租差唔多
coupon意義何在????
anyway, 在婚展八掛下d婚車
本身覺得benz都ok架啦, 雖然無咩感覺
但後尾知道有樣叫"倫敦的士"的花車


妖, 一眼就中意左
婚展都有幾間有得租呢種車, 仲有勁多色, 如香檳金, 鮮紅, 紫, 桃紅, 粉紅等結婚大路顏色
價錢就大約$2400左右/3hrs
好鬼貴呀!!!!!
行到最後既booth又比我地見到間比較平既公司租車
「倫敦的士私人花車」專租香檳金同紫色
 最後仲比埋訂金join左
不過佢唔係d咩大舖, 有d擔心會唔見左人~~~@@

4) 好喇, 結婚對戒已經睇左n咁多次仍然無出現過任何可以傾心的款式
所以我都半放棄唔想理住
加上朋友h識人係工場做批發果d
可以優惠價錢買鑽石/18k金
今次去婚展都抱住睇下又有咩新款既心態
點知, 去到mabelle睇第三款已經中意左
好快就拍板比錢, 極高速!
heehee, 男女戒都有石架, 哈哈!

5) 餅咭, 只係得聖安娜同榮華
但我目標係美心同奇華...... 所以只係拎了leaflet就走



今次婚展又有進展, good!!
由於買了婚戒, 又可以去大會抽獎....... crabtree既shower gel!! 都幾實用~
好過上次既經痛貼, wahahaha!!

希望早d confirm到(1)同(2)啦~~


1 則留言:

  1. Thanks for sharing~
    [版主回覆08/31/2011 09:33:42]^^

    回覆刪除