2021年9月6日 星期一

滴露蘆薈消毒藥水 99.9%防菌保護~ 守護大家安心做運動~


想一家大小避免細菌病毒入侵,
家居日常清潔我一定會做到足,
我細細個已經見住我媽媽用滴露來清潔屋企,
到我做人阿媽都繼續用佢~
而滴露原來推出咗新味道滴露清新蘆薈消毒藥水 ,
氣味好清新架!!
用途好廣泛架~
可以用來做家居清潔、衣物消毒、洗抹地板、清潔廁所等!
好岩家庭用~~



另外, 我仲會將佢稀釋放入樽仔,
帶出街用都可以~
只要用一個100ml容器內加入1/4瓶蓋滴露蘆薈消毒藥水,
再加入清水稀釋就得!
可以噴係物品表面, 再用布抹!

有時我會去上yoga堂,
你知啦~ 好多時都會同人share用品,
好似瑜伽墊、瑜伽磚等,
一定一定一定做好個人衛生!
我會用前用後都用稀釋左既滴露蘆薈消毒藥水,
噴一噴再抹一抹,
消除細菌同異味,
有99.9%防菌保護添!

 
咁就可以放心上堂啦~~


而家滴露蘆薈消毒藥水仲同多間Yoga Studio限定合作,守護大家安心做運動
合作機構:
Waterfall Sports & Wellness
AIR Fitness
Be Earth Yoga


即日起,去HKTVmall可以優惠價$67.9(原價$84.9)購買滴露清新蘆薈消毒藥水1升裝,快啲買來 試吓啦!



#清新蘆薈 #滴露香港 #滴露 #Dettol #DettolHK
#滴露清新蘆薈消毒藥水


沒有留言:

張貼留言