2021年9月2日 星期四

美贊臣A+智睿系列

 


👦🏻📚啊仔幼稚園開學啦!
大個仔喇,我都會有啲擔心,好驚啊仔會跟唔上其他小朋友,聽唔明老師教嘅嘢📝,所以就請教過幾個做護士嘅媽媽👩🏻‍⚕️嘅意見,佢哋都推薦我俾啊仔飲美贊臣嘅奶粉🥛。升級版美贊臣A+智睿系列係全港獨有,同時加入🌟MFGM母乳黃金膜➕母乳低聚糖HMO➕益菌素組合⚔️,配方含支持小朋友黃金免疫力🛡💪🏻, 同促進腦仔神經信號快速傳導嘅關鍵營養,支持小朋友全面發展🏆💯
啊仔每朝翻學前都會飲一杯🥛放學聽到佢同我講佢學咗啲咩新嘢,好中意翻學,真係好開心💛
🎁分享完湊仔經,梗係仲有禮送俾你哋啦:
我有少量美贊臣A+智睿系列2、3號仔買1️⃣1️⃣嘅coupons,適合6個月大到3歲嘅小朋友飲㗎,優惠期去到9月30號~有興趣嘅媽媽快啲DM我啦📲💌

沒有留言:

張貼留言