2020年9月6日 星期日

★Young Living高級入門套裝~介紹~★


放假=放空

但有小朋友又點可能放空得到呢,好彩今日老公好醒目幫我帶走兩個小朋友,等我可以靜靜地在家打掃同時放空

咁岩先排收到Young Living既精油套裝!順便unboxing比大家睇




Young Living高級入門套裝包括11支五毫升精油+YL擴香機
5支單方精油:苦配巴、乳香、薰衣草、檸檬、薄荷
6支複方精油 :Thieves、Panaway、Purification、R.C.、Digize、Stress Away
仲有Thieves盜賊潔淨護手液及兩包寧夏紅


一開始我會試左單方精油先,選自己喜歡的味道就好 之後再慢慢試下複方精油,佢一支已經包含了幾隻味,mix埋可發揮不同功效!好方便我呢啲初學者

用擴香機令到精油可隨空氣中飄揚,打掃完屋企,又可以靜靜地休息,感覺好relax!!
等我用多一排再同大家分享YL精油好唔好啦~

* * * * * *
Follow:
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)




歡迎聯絡合作:Email: ja20121111@gmail.com


沒有留言:

張貼留言