2020年9月3日 星期四

★以色列草本護膚品品牌 - Kamedis★

長期戴住口罩真係好辛苦!
果種感覺就好似化左一個大濃妝再日曬雨淋左一日咁......
有無人有同感呀???
除低口罩仲要見到皮膚生晒粒粒!
心情極不爽喔~~~~
但我用左款新產品,
好快幫我解決口罩暗瘡問題!!
就連老公都同我爭黎用!!
一星期就可以減退口罩暗瘡肌既問題!
真係WORK架~~~


佢就係專門推出草本護膚品嘅以色列品牌Kamedis
其中「皇牌祛痘系列 AC-CLEAR」主要用左中藥配方馬齒莧, 有三大功能:
有效平衡油脂分泌
增強自我修復能力
達到預防及解決暗瘡滋生
產品都不含類固醇、防腐劑、染料、香精及SLS界面活性劑, 所以好親膚架~



皇牌祛痘系列 AC-CLEAR一共有三樣產品:
深層控油潔面乳 FACE CLEANSER
瑕疵修護控油面霜 FACE CREAM
瑕疵淨化雙效精華 SPOT TREATMENT


先用潔面乳洗面, 去除臉上的油脂污垢,
質地好溫和, 洗後清爽得來又帶有滋潤感!


再用控油面霜, 質地同平時用果的有少少分別, 帶點好輕淡的本草味,
上面感覺好柔和, 可以好快幫我平衡返肌膚的皮脂分泌, 出油少左, 泛紅同粉刺都少左!


最後, 用瑕疵淨化雙效精華重點修護肌膚, 搽少少在暗瘡位置, 真係好快好返!!!


Kamedis 除左 #祛痘系列, 仲有 #舒緩系列#鮮膚系列#舒敏系列, 一樣以天然草本為主配方, 可以全面解決各種肌膚問題困擾!

可了解下:
FB Kamedis 肌膚免疫調節專家
IG @kamedishk
Kamedia指定購買點 : https://bit.ly/3hb1P9H【有貨OnlineShop】



* * * * * *

Follow:


沒有留言:

張貼留言