2019年12月28日 星期六

★Treasures Of Q 燈工琉璃 (玻璃)既親子工作坊★



每個人都會有一張wish list
2019年就快完結
好多期望 好多demands未完成到
但唔好灰心 要繼續努力走下去
只有堅持才有希望 才會成功

生日前,竟然比我見到有 #燈工琉璃 (玻璃)既親子工作坊!親手製作玻璃係我人生wish list其中一樣!!好開心係生日前夕同丁丁一齊去挑戰~

看影片:



開頭我都好擔心丁丁咁細個會唔會好危險,原來只要做足安全措施,老師會手把手咁教,丁丁好用心聽好專注咁整,佢整左粒有小花在內既玻璃球,話係elsa雪花~


老師仲幫我地將頭髮注入玻璃中,最後會變成玻璃球中的小氣泡,好多人會將bb毛髮、寵物毛髮、母乳,放入玻璃球,將它變成一個充滿愛、回憶、心意、獨特的小禮物!





平時大家會將玻璃球改為鎖匙扣或者吊墜,我個人比較喜歡耳環,屋企有一堆DIY的耳環配件,所以自己小小地加工一下,就變成一對 #琉璃耳環,好靚呀!!

呢兩個小時既親子工作坊,過得好有意義~ 好享受呢種專注地只做一樣野的時光~
 2019年,你既wish list 又完成左幾多樣?

有興趣,去佢地page留意下啦:
Lampwork Art Store Treasures Of Q







——
#glassjewelry #glassbead #imagination #TOQ #treasuresofq #glasspendant #glassblowing #glasses #glassy #glasswork #handmade #香港好去處 #香港創作 #支持小店 #親子工作坊 #手作耳環 #玻璃 #琉璃 #wishlist #bye2019 #hi2020


Kan夫人。生活雜記


歡迎聯絡合作:
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk


沒有留言:

張貼留言